سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

10 درصد درآمدهاي مايکروسافت به توسعه Bing اختصاص ميابد، همكاران سيستم

موتورجست‌وجوي اينترنتي Bing در مدت کوتاهي که از زمان عرضه آن مي‌گذرد، موفقيت فراواني را براي مايکروسافت به ارمغان آورده و کاربران را ترغيب کرده است تا ضمن مراجعه به آن، برخي قابليت‌هاي سرويس Windows Live Search را که سال‌ها مورد استفاده قرار نگرفته بود، آزمايش کنند.

"استيو بالمر"(Steve Ballmer) مديرعامل مايکروسافت طي يک سخنراني از برنامه‌هاي جديد اين شرکت براي توسعه جست‌وجوگر Bing پرده برداشت. او در اين خصوص اظهار داشت: «در اين صنعت، اولين اشتباهي که کاربران انجام مي‌دهند اين است که خيلي زود استفاده از يک برنامه را کنار مي‌گذارند که اين مسئله باعث شده است جست‌وجوگر مايکروسافت چندان مورد استقبال قرار نگيرد». به اعتقاد او، مايکروسافت بايد هر چه سريع‌تر به اين مسئله به صورت جدي‌تر توجه کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"استيو بالمر" اظهار کرد، تا بيش از 5 سال آينده بين 5 تا 10 درصد از درآمدهاي عملياتي مايکروسافت صرف توسعه جست‌وجوگر اينترنتي اين شرکت خواهد شد.

طبق گزارشي که پيش‌تر منتشر شده بود، جست‌وجوگر Bing در دومين هفته ورود به بازار سهم کلي مايکروسافت را در بازار جست‌وجوها و پرسش‌هاي اينترنتي، نسبت به پيش از عرضه اين محصول به بازار 3 درصد افزايش داده است که اين رقم نيز رشد يک درصدي را نسبت به هفته نخست ورود Bing به بازار نشان مي‌دهد.

همچنين، طي روزهاي هشتم تا دوازدهم ژوئن، 16/7 درصد از جست‌وجوها و 12/1 درصد از پرسش‌هاي اينترنتي توسط جست‌وجوگر مايکروسافت انجام شد که هر دوي اين بخش‌ها رشد 3 درصدي مايکروسافت را در اين عرصه نسبت به قبل از عرضه Bing نشان مي‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016