پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طی ۲۲ روز ۴ میلیون تماس تلفنی میان ایران و عربستان برقرار شد! مهر

حجاج ایرانی بیت الله الحرام با برقراری 4 میلیون تماس تلفنی در 22 روز نخست مراسم حج، 7 میلیون و 500 هزار دقیقه مکالمه داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت در 22 روز نخست آغاز مراسم حج امسال، موفق شد از طریق چهار میلیون تماس تلفنی، 7 میلیون و500 هزار دقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت الله الحرام بین ایران و عربستان برقرار کند.

این میزان مکالمات از طریق سه میلیون تماس از ایران به مقصد عربستان با شش میلیون و 500 هزار دقیقه مکالمه تلفنی و 500 هزار ارتباط تلفنی حجاج ایرانی از عربستان به مقصد کشورمان با حدود یک میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با بستگانشان در ایران ، فراهم شده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابوالفضل انوریان - رئیس کمیته اجرایی ارتباطات بین الملل عربستان با اشاره به اینکه تاکنون تمامی97 هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام در سرزمین وحی حضور پیدا کرده اند، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی ارتباطات بین الملل کشورمان تلاش کرده تمامی درخواست های تلفنی حجاج را با کیفیتی مطلوب از طریق بسترهای ارتباطی خود به سرزمین وحی راهیابی کند.

مدیرکل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: کارشناسان این شرکت در مراکز فنی به صورت شبانه روزی کیفیت این ارتباطات را زیرنظر دارند تا در صورت هرگونه اختلال احتمالی، اقدامات لازم را برای رفع آن به عمل آورند.

به گفته انوریان، شرکت ارتباطات زیرساخت تلاش کرده کیفیت ارتباطات تلفنی مسیرهای ایران و عربستان نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016