پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نیمی از کودکان آمریکایی از بابا نوئل "آی- پد" می خواهند، مهر

یک موسسه تحقیقاتی بازار با ارائه فهرستی از محصولات فناورانه ای که کودکان آمریکایی انتظار دارند آنها را در شب کریسمس هدیه بگیرند نشان داد که امسال در خورجین بابا نوئل بیش از هر چیز "آی- پد" پیدا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه نیلسون همانند سالهای گذشته با فرارسیدن فصل خریدهای کریسمس فهرستی از محصولات فناوری ای تهیه کرده است که کودکان آمریکایی علاقه دارند در شب کریسمس هدیه بگیرند.

درحقیقت، با نزدیک شدن به کریسمس بازار لوازم الکترونیکی مصرفی هر روز گرمتر می شود. امروز دیگر تلفنهای همراه هوشمند، نوت بوکها، تبلتها، پخش کننده های MP3 و سایر دستگاههای الکترونیکی در میان هدایای دوستان و خویشاوندان قرار گرفته است.

موسسه نیلسون در این تحقیق که ویژه کریسمس 2011 انجام شده نشان داد که 44 درصد از کودکان آمریکایی بین سنین 6 تا 12 سال آرزو دارند برای جشنهای پایان سال یک دستگاه تبلت "آی- پد" هدیه بگیرند.

این درحالی است که نتایج تحقیقاتی که این موسسه برای کریسمس 2010 انجام داده بود نشان می داد که 31 درصد از کودکان 6 تا 12 سال رویای داشتن یک "آی- پد" را داشته اند.

در رتبه دوم این طبقه بندی، پخش کننده "آی- پاد لمسی" با سطح علاقه مندی 30 درصد از کودکان قرار گرفت.

درحالی که "آی- فن" که آرزوی 27 درصد از کودکان زیر 12 سال است در سکوی سوم ایستاد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به بیانی ساده، اپل شرکتی است که توانسته جای خود را در میان رویاها و آرزوهای کودکان باز کند. هرچند در این نظرسنجی 25 درصد از مصاحبه شوندگان کم سن اظهار داشتند که یک تبلت غیر از "آی- پد" می خواهند اما تنها 19 درصد از آنها گفتند که یک تلفن همراه هوشمند غیر از محصول شرکت کوپرتینو به ریاست "تیم کوک" را می خواهند.

براساس گزارش وب نیوز، از میان کنسولهای بازی، دستگاه Nintendo 3DS با جلب توجه 25 درصد از کودکان در راس ایستاد و "ایکس باکس 360" با 23 درصد در رتبه دوم قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016