Friday, Apr 27, 2018

صفحه نخست » انتصاب جنجالی مدیر جدید شبکه ۳ صداوسیما

forooghIRIB_042718.jpgایران اینترنشنال، انتصاب علی فروغی، رئیس بسیج صدا و سیما، به سمت مدیر شبکه سه این رسانه واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.

علی فروغی ۶ اردیبهشت‌ماه، به عنوان مدیر شبکه سه سیما جایگزین اصغر پورمحمدی شد. پورمحمدی به مدت دو سال مدیریت شبکه ۳ سیما را بر عهده داشت.

فروغی مدرک کارشناسی‌ارشد حقوق عمومی از دانشگاه امام‌ صادق دریافت کرده و در سابقه مسئولیت‌هایش، قائم‌مقامی بنیاد اندیشه‌های امام در نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، ، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شورا‌های عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب بسیج نیز دیده می شود.

این مدیر ۳۰ ساله همچنین مدیریت مرکز تخصصی معاونت فرهنگی-اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و سردبیری برنامه‌های مختلف رادیویی و تهیه کنندگی و کارگردانی چند مستند تلویزیونی را بر عهده داشته است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

انتخاب این بسیجی به سمت مدیر شبکه سه که یکی از پربیننده ترین شبکه‌های صدا و سیماست با واکنش‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی همراه بوده است.

با گذشت کمتر از یک روز، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی انتصاب فروغی منتسب به «ژن برتر» دانستند.

برخی کاربران در شبکه های اجتماعی می گویند که او پسر باجناق «حدادعادل» و از حامیان «قالیباف» است. برخی نیز معتقدند با این انتصاب مدیریت شبکه سه به موسسه اوج واگذار شده است.

مرتضی کاظمیان روزنامه نگار و فعال ملی مذهبی یکی از کاربرانی بود که نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. او در صفحه توئیتر خود نوشت: «رسانه در خدمت قدرت و ایدئولوژی؛ وقتی رئیس جوان بسیج صداوسیما زمام شبکه سه را نیز در دست می‌گیرد».

کاربر دیگری به نام سینا انتخاب مدیر جوان شبکه ۳ سیما را به باد انتقاد گرفته و به طعنه نوشت: «راستي از طفوليت مدير بودن چه حسي داره رفيق بسيجي؟»

اما در این میان برخی کاربران نیز انتصاب فروغی را یکی از اقدامات عالی صدا وسیما دانسته و آن را مصداق بارز شایسته‌سالاری خوانده اند.

علیرضا ملوندی در توئیتر خود نوشت: علی فروغی که امروز به عنوان مدیر شبکه سوم سیما منصوب شد یه جوان کوشا، خوش‌فکر، پاک، سلیم‌النفس و زحمتکش‌ه که فکر می‌کنم منشا خدمات زیادی خواهد بود.

عده ای نیز احتمال این را دادند که امکان دارد تغییراتی در روند برنامه پربیننده «نود» ایجاد شود. کاربری به نام کارآگاه به طنز نوشت: از چهره‌اش معلومه برنامه ٩٠ از این هفته می شه برنامه ٣١٣.

عبدالمنافی یکی دیگر از کاربران توئیتر در صفحه خود از این انتخاب استقبال کرد و نوشت: ۴۰ سال تلویزیون دست جناح لیبرال پیرمرد و نفوذی‌ها بوده بدون داشتن یک برنامه و هدف جوان‌پسندانه و نتیجه مدیران لیبرالی در صداوسیما کوچ مردم به ماهواره ها بوده.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy