Tuesday, Sep 7, 2021

صفحه نخست » تأکید بر «ضرورت همکاری امنیتی» در دیدار رئیس «ساس» و وزیر اطلاعات

taeb_090721.jpgکل نظام از جمله همین مقامات و نهادها پر از حفره‌اند!

-خطیب به طائب گفته سازمان اطلاعات سپاه (ساس) و وزارت اطلاعات دو نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی‌اند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و وحدت رویه اقتدار و امنیت ملی تحت فرماندهی خامنه‌ای را ارتقاء می‌دهند!

-شواهد نشان می‌دهد موضوع نفوذ و احتمال ضربات تازه، موضوعی نیست که به این یا آن دولت و این یا آن جناح مربوط باشد و در گوشه و کنار کل نظام این حفره‌ها وجود دارد از جمله در میان همین مقامات و نهادهایی که ظاهرا می‌خواهند این حفره‌‌ها را پر کنند!

کیهان لندن - حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم دیدار کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات که ۱۵ شهریور منتشر شد در این دیدار طائب بر لزوم توسعه و تعمیق همکاری‌های اطلاعاتی تأکید کرد و خطیب نیز با قدردانی از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ساس) گفت: «سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دو نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی هستند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و وحدت رویه در راستای افزایش اقتدار و امنیت ملی تحت فرماندهی فرمانده معظّم کل قوا تلاش خواهند کرد.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

خطیب در جلسه رسیدگی به صلاحیت‌اش که ۳۱ مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت «دشمنان قسم‌خورده انقلاب با بهره‌گیری از عوامل نفوذی، سکولار و وابسته به غرب و جریانات برانداز با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور به دنبال ایجاد جنگ‌ها و فتنه‌های امنیتی و سیاسی از جمله تحرکات و تجربیات ضدامنیتی هستند و هدفشان «تقابل‌گرایی و ایجاد نارضایتی و تبدیل آن به کشمکش و بحران است.»

چالش‌های امنیتی جمهوری اسلامی فقط محدود به مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی نیست و در داخل ایران با تشدید نارضایتی‌ها مشروعیت نظام متزلزل‌تر از همیشه است.

جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر چندین ضربه سنگین امنیتی دریافت کرد که ترور محسن فخری‌زاده از عوامل اتمی و موشکی رژیم و سلسله انفجارها و آتش‌سوزی‌ها در تأسسیات اتمی و پتروشیمی‌ها بخشی از آن بوده است. شواهد نشان می‌داد اغلب این حملات در اسرائیل طراحی شده بود و هدف از آن مقابله با تهدیدات رژیم ایران بود اما مقامات اسرائیلی کمتر مسئولیت چنین عملیاتی را به عهده می‌گیرند.

جزئیات زیادی از جلسه طائب و خطیب منتشر نشده اما به نظر می‌رسد اظهارات آنها به نوعی رو به محمود علوی و دولت حسن روحانی است که برخی شخصیت‌های نظام ادعا می‌کردند ضعف آنها در مقابل پروژه نفوذ، عامل ضربات امنیتی بوده که نظام در ابعاد مختلف دریافت کرده است. حال باید دید در دولت رئیسی معروف به «قاضی مرگ» این حفره‌های نفوذ بسته می‌شود یا اینکه ضربات همچنان ادامه خواهد یافت. این در حالیست که شواهد نشان می‌دهد موضوع نفوذ و احتمال ضربات تازه، موضوعی نیست که به این یا آن دولت و این یا آن جناح مربوط باشد و در گوشه و کنار کل نظام این حفره‌ها وجود دارد از جمله در میان همین مقامات و نهادهایی که ظاهرا می‌خواهند این حفره‌‌ها را پر کنند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy