سه شنبه 18 تير 1387

کنسرت‌های شهرام ناظری در همه‌ جای ايران، ايسنا

ناظری: انتظار نداشته باشيد شهرم ناظری ۲۰ سال پيش را ببيند


شهرام ناظری کنسرت‌هايی را در شهرهای مختلف ايران برگزار می‌کند که تاريخ قطعی‌ترين آن‌ها به ۲۵ و ۲۶ تيرماه در قزوين و ۱۷ تا ۲۲ مرداد در تهران و ۲۵ و ۲۶ مهر در شهر يزد برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين هنرمند آوازخوان و آهنگ‌ساز ايران، امروز در خانه‌ی هنرمندان نشستی برگزار کرد تا برنامه‌هايش را تشريح کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

موسسه فرهنگ و هنر حافظ برگزارکننده تور کنسرت شهرام ناظری است که در شهرهای تهران، قزوين، اصفهان، شيراز، کرمان،‌ رشت، ساری و کرمانشاه برنامه‌ريزی شده و به اذعان برگزارکنندگان کم و زياد می‌شوند.

ناظری در اين نشست از هر دری سخن گفت؛ از آواز بيمار ايران گرفته تا شبيه‌خوانی و تقليد کاری هنرجويان جوان، تشکيل کارگاه آواز و تاکيد بر عادت کردن گوش مخاطبانش به فرم جديد کارهای او و... .

او می‌گفت که دوست دارد آدم جديدی باشد و شما هم انتظار نداشته باشيد شهرم ناظری ۲۰ سال پيش را ببيند.

شواليه آواز ايران از پروژه مولانا و فردوسی هم گفت و مجموعه‌ای که قرار است با پرويز مشکاتيان منتشر شود. وی توضيح داد نمونه دست به دست شده در بازار نمونه اصلی ضبط شده نيست.

از او درباره تولی‌گری خانه موسيقی برای احقاق حقوقش اجازه خواسته شد که ناظری تاکيد کرد مسايل مربوط به حقوق مؤلف و مصنف من فردی نيست اگر پيگيرهای صنفی درباره‌ی همه‌ی اهالی موسيقی صورت گيرد، من نيز می‌توانم به عنوان يک فرد باشم.

در اين نشست اعلام شد نيمی از بليط کنسرت اينترنتی فروخته می‌شود و بقيه‌اش با سيستم سنتی. نوازنده‌های گروه همان گروه مولويه هستند اما احتمال دارد به‌خاطر برخی غيبت‌ها کسانی در برخی اجراها جابه‌جا شود.

در نهايت از اداره کل فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها برای تسهيل در امر برپايی کنسرت‌ها کمک خواسته شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37578

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت‌های شهرام ناظری در همه‌ جای ايران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016