پنجشنبه 18 خرداد 1385

احمدی نژاد: ملت ايران درباره حقوق مسلم خود باهيچ‌کس مذاکره نخواهد کرد، ايرنا

قزوين، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۱۸‬

رييس جمهوری اسلامی ايران گفت: بارها اعلام کرده‌ايم که ملت ايران هيچگاه درباره حقوق مسلم و حق قطعی خود با هيچ کس مذاکره نخواهد کرد.

دکتر محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه در چهاردهمين سفر استانی خود در جمع مردم شهر قزوين افزود: ملت ايران اهل گفت وگو و مذاکره است و برهمين اساس درباره مسايل بين‌المللی و دغدغه‌های مشترک کشورها و رفع سوء تفاهم‌ها از فضای بين‌المللی گفت وگو می‌کنيم.

وی اظهار داشت: اينکه عده‌ای بخواهند درخصوص سرنوشت مردم کشورمان مذاکره کنند، سخت در اشتباه هستند و بدانند مذاکره بايد در فضای عادلانه و برابر انجام شود.

احمدی نژاد با بيان اينکه اگر کشورهای قدرتمند و زورگو خيال می‌کنند که با تهديد و به زعم خودشان نگه داشتن چماق بالای سر ملت ايران، بگويند مذاکره، ملت ايران مذاکره می‌کند، گفت: ملت ايران مذاکره را رد خواهد کرد و کوچکترين فضايی برای مذاکره باقی نخواهد ماند.

رييس جمهوری کشورمان با بيان اين مطلب که "در موضوع انرژی هسته‌ای خواهان عدالت برای همه هستيم"، خاطرنشان ساخت: اگر قرار است اتفاقی بيفتد، بايد برای همه يکسان باشد و چنانچه در دنيا حقوقی هست بايد بطور عادلانه دراختيار همه ملتها قرار گيرد و محروميت از حقوق نيز همگانی شود.

وی با اشاره به دستيابی جوانان ايرانی به چرخه کامل سوخت هسته‌ای تاکيد کرد:بدخواهان ملت ما و خودخواهان بين‌المللی دربرابرايستادگی مردم کشورمان شکست خورده و مجبور به اعتراف و عظمت ايران شده‌اند.

رييس شورای عالی امنيت ملی کشورمان افزود: بدخواهان ملت ما يک نقطه اميدواری دارند تا بابعضی از دغل کاريها و موضع‌گيری‌های دوگانه و ميدان دادن به عناصر وابسته خود در داخل کشور، با رخنه در صفوف ملت ايران، ما رااز راه عزت برگردانند.

احمدی نژاد با اشاره به ايستادگی مردم کشور درزمينه استفاده صلح‌آميز از انرژی هسته‌ای تصريح کرد: مطمئن هستم ملت ايران در مسير عزت خواهد ايستاد و دشمنان بدانند که چه اخم کنيد و در کنار ملت باشيد يا نباشيد ملت ايران از مسير دسترسی به فناوری‌های پيشرفته عقب نشينی نخواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی گفت: وقت آن رسيده است که برخی از کشورهای غربی دست به انتخاب بزرگ بزنندو درمقابل يک انتخاب تاريخی به فرهنگ عدالت گردن بنهند و از موضع زورگويی پايين بيايند و همراه ملت‌ها در جهت صلح و امنيت جهانی تلاش کنند.

وی ادامه‌داد: در غيراين صورت با سيلی محکم ملت‌های بپا خاسته و آزاده جهان روبرو خواهند شد که دراين صورت بايد عرصه جهانی را ترک کنند و به گوشه‌های انزوا بغلتند.

رييس جمهوری درخصوص مشکلات کارگری استان قزوين گفت: واگذاری چهار شرکت توليدی اين استان به بخش خصوصی درجهت منافع ملت نبوده است و کسانی که‌اين واحدها را دراختيار گرفته‌اند به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و کارگران اين واحدها با مشکلات متعددی روبرو شده‌اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: ملت ايران درباره حقوق مسلم خود باهيچ‌کس مذاکره نخواهد کرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016