پنجشنبه 6 مهر 1385

احمدی نژاد: سياست های قدرت های بزرگ به طور کامل شکست خورده است، ايرنا

کرج، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۷/۰۶‬

محمود احمدی نژاد رييس جمهوری اسلامی ايران در ادامه سخنان خود در جمع مردم کرج گفت: امروز سياستهای قدرتهای بزرگ برای اداره اقتصاد ، فرهنگ ، صلح و امنيت در جهان بطور کامل شکست خورده‌است .

به‌گزارش خبرنگار اعزامی ايرنا وی روز پنجشنبه در بيستمين سفر استانی خود به غرب استان تهران افزود: سياست‌های قدرتهای جهانی نتوانسته است صلح و آرامش را برای بشريت به ارمغان آورد و از همين رو شکست خورده است .

رييس جمهوری با بيان اينکه آنان بنيان خانواده را به ويرانی کشيده‌اند و علم ، ثروت و سرمايه‌ها را در خدمت به مطامع خود قرار داده‌اند تاکيد کرد ، به جای صلح و امنيت ، امروز سايه تهديد ، جنگ و ظلم را برهمه ملتهای جهان گسترده‌اند و زندگی و سياست خود را از اخلاق و معنويت خالی کرده‌اند.

احمدی نژاد که دراولين مرحله از سفر خود به شهرهای استان تهران با مردم کرج در زمين چمن اداره مخابرات کرج سخن می‌گفت، افزود: شما مردم کرج توانسته‌ايد با استقامت خود نام ايران را پرآوازه کنيد و به بام جهان بنشانيد، ايرانی که توانست يک نوجوان (شهيد محمدحسين فهميده) تربيت کند که رهبر همه آزاديخواهان و عدالت خواهان شد.

وی تصريح کرد: امروز زورگويان جهان دست به گريبان تناقض‌های فراوان هستند و درجای جای عالم ، جنگ به راه می‌اندازند و در مقابل خود پرچم صلح خواهی بلند می‌کنند که نمونه بارز آن عراق ، فلسطين ، لبنان و افغانستان است که دراين کشورها زورگويان جهان با راه انداختن جنگ موجب کشته شدن و آوارگی مردم اين کشورها می‌شوند و درمقابل خود پرچم حقوق بشر را علم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: آنان همچنين خود در عراق و فلسطين از تروريستها حمايت می‌کنند و در مقابل پرچم مبارزه با تروريسم را بلند می‌کنند.

رييس جمهوری تصريح کرد: قدرتهای زورگو همه انبارهای خود را از سلاحهای ميکروبی و شيميايی پرمی کنند و درمقابل در خصوص پيشرفت ملتها و دستيابی آنها به چرخه سوخت هسته‌ای ابراز نگرانی می‌کنند.

وی افزود: قدرتهای زورگو همچنين با اقدامات مختلف خود محيط زيست و طبيعت را آلوده می‌کنند و درمقابل اين اقدامات خود شعار حمايت از محيط زيست سر می‌دهند.

احمدی نژاد با بيان اينکه اين قدرتها حاضر هستند کره زمين را بارها منهدم کنند تا جيب سرمايه‌داران را پر کنند ، گفت: آنها بايد باور کنند و بپذيرند که در اداره درست جهان شکست خورده اند.

وی تصريح کرد: آنها بايد بپذيرند که از اداره عادلانه و رو به پيشرفت جهان عاجز هستند و در چنين شرايطی ملت ما امروز وظيفه‌ای سنگين در پيش رو دارد.

رييس جمهوری گفت: ملت ايران امروز به عنوان الگو برای همه ملتهای جهان به رسميت شناخته شده‌است و ملتهای جهان چشم خود را به ملت ايران دوخته‌اند تا اين ملت با پشت سر گذاشتن سختی‌ها يک الگوی زندگی و حيات طيبه در پيش روی ملتهای جهان نشان دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی نژاد افزود: ما بايد جامعه الگو وشاهد را بسازيم و در معرض بهره‌برداری قرار دهيم و امروز از اقصی نقاط جهان سياستمداران ، علما و دانشمندان هر روز از طرق گوناگون خواستار کمک و راهنمايی ملت ايران به آنها هستند.

وی با بيان اينکه اردوگاههای شرق وغرب در اداره جهان به شکست رسيده‌اند افزود: در عالم فقط يک نور، يک پرچم و يک ملت است که اميد رادر دل ملتها زنده نگه داشته و آن ملت ايران است.

رييس جمهوری خاطرنشان کرد: ما بايد دست به دست هم بدهيم وجامعه الگو را برپا کنيم چرا که ما هيچ چيزی کم نداريم و در سايه ايمانهای عميق ، اراده‌های بلند و عزم جدی جوانان ايران عزيز خواهيم توانست به لطف خدا اين رسالت را به انجام برسانيم.

احمدی نژاد گفت: ما بايد به دنبال تاسيس جامعه مهدوی باشيم و اگر پيامبر ما الگوی همه بشريت است جامعه مهدوی نيز امروز الگوی همه جا خواهد بود ودر قدمهای اول بايد تلاش کنيم تا عدالت را برپا کنيم .

وی افزود: به لطف خدا خواهيم توانست با تلاش ، سعی و کوشش جوانان مومن به سمت برپايی اين جامعه حرکت کنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: سياست های قدرت های بزرگ به طور کامل شکست خورده است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016