یکشنبه 23 اردیبهشت 1386

قالیباف: اصولگرای اصلاح‌طلب باقی خواهم ماند ، مهر

- متعلق به اردوگاه اصولگرایان هستم
- فقط به خدمت شایسته به شهروندان می‌اندیشم


دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران خود را متعلق به اردوگاه اصولگرایانی دانست که اعضای آن بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب نگاه اصلاح طلبانه به امور (ونه اصول) داشته و صرفا به خدمت به ملت می اندیشند .
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران که امروز به مجلس شورای اسلامی آمده بود ، در جمع خبرنگاران تاکید کرد : قطب بندی های موجود را قبول ندارم و همواره یک اصولگرای اصلاح طلب و خدمتگزار مردم باقی خواهم ماند .

وی افزود : اصلاح طلبی آن است که با رویکرد دینی ، تحولات جامعه را رصد کرده و در جهت رفع مشکلات گام برداریم و از نگاه من یک اصولگرای واقعی باید الزاما اصلاح طلب باشد .

شهردار تهران ادامه داد: اگر اصلاح طلبان شورای شهر به بنده برای تصدی مدیریت شهر رای دادند ، ناشی از نگاه عقلانی و اعتدال آنها بود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قالیباف تصریح کرد: امروز که با چالش مدیریت شهری مواجه هستیم باید نمونه یک مدیر انقلابی و ارزشی را ارائه دهیم و اعضای شورای شهر با نگرش به تثبیت مدیریت ، در حقیقت به کارآمدی رای دادند .

خبرنگاری از شهردار تهران سئوال کرد: آیا برای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه دارد ، که وی پاسخ داد : برای مجلس هشتم برنامه ای ندارم و در حال حاضر فقط به خدمت شایسته به شهروندان تهرانی می اندیشم .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف: اصولگرای اصلاح‌طلب باقی خواهم ماند ، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016