شنبه 16 تیر 1386

عضو کميسيون فرهنگی مجلس: تعبير کودتای خزنده برای مطبوعات صحيح نيست، آفتاب

آفتاب:‌ عضو کميسيون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات اخير صفار هرندی، وزير ارشاد، مبنی بر اين که «نشانه‌هايی از کودتای خزنده در مطبوعات وجود دارد و مطبوعات در چارچوب اقدامات براندازانه حرکت می‌کنند» گفت: من واژه کودتای خزنده را برای مطبوعاتی که مخالف دولت هستند، نمی‌پسندم چرا که مطبوعات طبق قانون اساسی و قانون مطبوعات در بيان مطلب و نظر خود آزاد هستند مگر آن که مخل امنيت ملی کشور باشند.

جواد آرين‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی آفتاب افزود: اگر نشريه‌ای در زمره مطبوعاتی باشد که در امنيت کشور اخلال ايجاد می‌کند پس چرا برابر با قانون با اين مطبوعه برخورد نمی‌شود اما اگر مطبوعات داخلی کشور، صرفا مواضع ديدگاه‌ها و سياست دولت نهم را قبول نداشته و منتقد عملکرد آن باشند، باز هم مفهوم کودتای خزنده برای آنان صحيح نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با انتقاد از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی به دليل به کار بردن اين واژه گفت: آن چه از مفهوم کودتا متبادر می‌شود، تلاش برای سرنگونی و فروپاشی نظام است، البته در اين که برخی روزنامه‌های زنجيره‌ای اصلاح‌طلبان عزم در تخريب چهره دولت اصولگرا دارند، ترديدی نيست اما حتی برای آنان نيز نمی‌توان از واژه کودتای خزنده استفاده کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو کميسيون فرهنگی مجلس: تعبير کودتای خزنده برای مطبوعات صحيح نيست، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016