پنجشنبه 25 مرداد 1386

محمد سلامتی در يازدهمين کنگره سازمان مجاهدين انقلاب: با اپوزيسيون غيرقانونی و برانداز مرزبندی آشکار داريم، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۵/۲۵‬

" محمد سلامتی" دبيرکل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی گفت : اطلاح‌طلبان با اعتقاد به‌مردمی‌ترين انقلاب جهان و نظام مردم‌سالار برخاسته‌از آن و مشی ترسيم شده‌ازسوی امام راحل،بااپوزسيون غيرقانونی و برانداز مرزبندی آشکار دارند.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا ،سلامتی روز پنجشنبه در يازدهمين کنگره سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی که در مسجد اميرالمومنين (ع) تهران‌برگزار شد، افزود: ما خود را متعلق به انقلاب می‌دانيم.

وی با بيان اينکه جريان موسوم به اصلاح طلبان مايوس نيستند،گفت که اين جريان بايد حضوری قدرتمند را در انتخابات مجلس هشتم تدارک ببيند.

دبيرکل سازمان مجاهدين انقلاب‌اسلامی نخستين گام برای‌اين منظور را تشکيل و تقويت ائتلاف اصلاح‌طلبان با حضور احزاب ، گروه‌ها و شخصيت‌ها دانست و روند کار آنان تاکنون را خوب و ارزنده ارزيابی کرد.

سلامتی اين اقدامات را نشانه عزم اصلاح طلبان برای حضور فعال در صحنه انتخاباتی آزاد، رقابتی و سالم خواند و از تلاش‌های مجدانه آقای خاتمی در اين زمينه قدردانی کرد.

وی تاکيد کرد: گروه‌های اصلاح طلب بايد باتوجه به تجربه‌انتخابات سومين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از هر نوع سهم‌خواهی حزبی و تشکيلاتی در انتخابات پيش رو پرهيز کنند.

دبيرکل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی از انتخابات مجلس هشتم به عنوان مهم‌ترين رويداد سياسی امسال نام‌برد و افزود: اين انتخابات می‌تواند بهترين شرايط تحرک سياسی در کشور را رقم بزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سلامتی،انتخابات مجلس هشتم را برای همه گروه‌ها و جناح‌های سياسی کشور يک فرصت ويژه و مهم ارزيابی کرد زيرا همه آنها از تمامی امکانات و اهرم‌ها برای تحکيم موقعيت خود استفاده می‌کنند.

وی در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به شعارهای‌دولت نهم و ميزان تحقق آنها گفت: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی به‌عنوان يک تشکيلات سياسی وظيفه خود می‌داند که يک ارزيابی از عملکرد دولت نهم در حد توان ارايه کند.

سلامتی افزود: اين موضوع يکی از محورهای اصلی مورد بررسی در کنگره اين سازمان است که نتايج آن در بيانيه پايانی کنگره منعکس می‌شود.

Copyright: gooya.com 2016