سه شنبه 30 مرداد 1386

وزير اطلاعات: گروگان‌گيرهای مسير چابهار - ايرانشهر وابسته به اشرار بودند، در تلاشيم تبعه بلژيکی هر چه زودتر آزاد شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

وزير اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبنی بر اين که با توجه به آزادی شهروندان به گروگان‌گرفته شده در مسير چابهار - ايرانشهر آيا هويت گروگان‌گيران مشخص شده است؟ گفت: آنها وابسته به اشرار بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسنی اژه‌ای که در حاشيه‌ی بدرقه‌ی رييس‌جمهور برای عزيمت به باکو در فرودگاه مهرآباد سخن می‌گفت، هم‌چنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا مبنی بر اين که آيا آنها با گروه عبدالمالک ريگی ارتباطی داشته‌اند يا نه؟ گفت: نه آنها وابسته به جريان اشرار هستند.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا منظور شما اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر است؟ گفت: بله.

خبرنگار ايسنا در ادامه از اژه‌ای پرسيد که وزارت اطلاعات در مورد آزادی يکی از اتباع بلژيک که در حادثه ديگری به گروگان گرفته شده با توجه به آزادی همسر اين گروگان چه اقداماتی کرده گفت: تلاش زيادی در اين ارتباط شده است و ما اميدواريم اين فرد نيز زودتر آزاد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش خبرنگار ايسنا که آيا اين گروگان‌گيرها وابسته به اشرار هستند يا اين که ارتباطی با عبدالمالک ريگی دارند؟ گفت: اين گروگان‌گيرها نيز وابسته به اشرار هستند.

وزير اطلاعات گفت: اشرار بعضا با يکديگر ارتباط دارند و گهگاهی با هم همکاری می‌کنند، ولی اگر منظور از ارتباط، ارتباط تشکيلاتی باشد اين گونه نيست.

Copyright: gooya.com 2016