سه شنبه 7 اسفند 1386

وزير دفاع: به برکت انقلاب عرصه فضا نيز از سلطه آمريکايی‌ها خارج شده است، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در جريان بازديد از آخرين دستاوردهای سازمان اتکا در جمع نمازگزاران اين سازمان در سخنانی گفت: اساس انقلاب برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و امروز دشمنی و توطئه هر روزه استکبار جهانی به واسطه آن است که اين ملت به استقلال و آزادی حقيقی دست يافته است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردار نجار با تصريح اين‌که جوانان ايرانی در پيروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و عرصه سازندگی همواره حضوری درخشان داشته‌اند، افزود: جمهوری اسلامی ايران همچنان متکی به جوانان است و اگر امروز وزارت دفاع در پنج عرصه زيرسطحی، سطحی، زمينی، هوايی و فضايی، حضور درخشانی دارد به برکت انقلاب و توجه به نقش جوانان است.

وی در همين زمينه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه فضايی، تلاش غرب و به‌ويژه آمريکا برای تسخير فضا را در ادامه پروژه‌هايی همچون جنگ ستارگان خواند و گفت: برای آمريکايی‌ها امروز موضوع سلاح‌های فضاپايه و ناامن کردن جهان و ملت‌ها از طريق فضا يک بحث جدی است که به برکت انقلاب اين عرصه نيز از سلطه آنان خارج و جمهوری اسلامی ايران وارد فضا شد.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح تلاش ۳۰ ساله نظام را مايه آبروی ديگر مسلمانان و الگو برای همه ملل جهان توصيف و تصريح کرد: هر چه زمان می‌گذرد، عرصه بر استعمار تنگ‌تر می‌شود؛ به‌گونه‌ای که با هر توطئه، باتلاقی جديد برای خود درست می‌کنند.

سردار محمد نجار در بخش ديگری از سخنان خود پشتيبانی از نيروهای مسلح را جزء لاينفک وظايف وزارت دفاع دانست و با اشاره به اين‌که سازمان اتکا بخش مهمی از اين پشتيبانی را برعهده دارد، تصريح کرد: نيروهای مسلح وظيفه ايجاد امينت در کشور را برعهده دارند و قطعا خدمت به آنان کار بزرگی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در همين زمينه با تاکيد بر اين‌که خانواده نيروهای مسلح در فروشگاه‌های اتکا بايد احساس عزت کنند، تکريم خانواده را فراتر از صرف احترام دانست و گفت: ارائه محصول با کيفيت و قيمت مناسب بخشی از اين عزت و احترام است.

سردار محمد نجار در پايان با تصريح اين‌که وزارت دفاع در ارايه خدمات به خانواده‌های نيروهای مسلح به دنبال سود نيست، گفت: امروز به برکت تلاش و همت مديران و کارکنان اتکا، اين سازمان به سوددهی رسيده که اين سود بايد صرف خدمات بيشتر به خانواده نيروهای مسلح شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: به برکت انقلاب عرصه فضا نيز از سلطه آمريکايی‌ها خارج شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016