پنجشنبه 19 اردیبهشت 1387

رايزنی ايران با ‪ ۱۱۸‬عضو جنبش عدم تعهد درباره بسته پيشنهادی تهران، ايرنا

سازمان ملل - سفير و نماينده دائم ايران نزد سازمان ملل روز چهارشنبه در نشست سفيران ‪ ۱۱۸‬عضو عدم تعهد که در مقر سازمان ملل برگزار شد، ارائه بسته پيشنهادی جمهوری اسلامی ايران را اعلام کرد.

به گزارش ايرنا ، محمد خزاعی در اين نشست نسبت به تشريح چارچوب بسته پيشنهادی اقدام و اعلام نمود که جمهوری اسلامی ايران بعنوان يک کشور قدرتمند و بانفوذ در منطقه و جهان و کشوری که هميشه عامل ثبات و اقتدار منطقه بوده است در بسته پيشنهادی خود راهکارها و پيشنهاداتی را در حوزه های سياسی ، امنيتی ، اقتصادی و هسته‌ای در سطوح منطقه‌ای و بين‌المللی و نيز برنامه صلح آميز هسته‌ای جمهوری اسلامی ايران مطرح می‌کند.

وی در اين نشست تاکيد کرد که جمهوری اسلامی ايران آماده است تا بر مبنای عناصر موجود در بسته پيشنهادی و بعنوان قدرتی بانفوذ، پيشنهادات و راهکارهای ارائه شده را با ساير کشورهای متنفذ و قدرتمند جهان و منطقه و طرفهای ذيربط و موثر در مسائل جهانی و منطقه‌ای مورد گفتگو و مذاکره قرار دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده کشورمان در سازمان ملل متحد با اشاره به توانائيهای گسترده و نقش سازنده جمهوری اسلامی ايران در صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی گفت که جزئيات بيشتر بسته پيشنهادی کشورمان بزودی اعلام خواهد شد.

خزاعی از نمايندگان کشورهای عدم تعهد خواست که با اعلام موضوع به مقامات ذيربط خود در پايتختها، بمنظور تاثيرگذاری هر چه بيشتر بر روند تعاملات بين‌المللی و به عنوان اعضای عدم تعهد از ابتکارات و پيشنهادات مطروحه در بسته پيشنهادی کشورمان بهره برداری و از آن حمايت کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رايزنی ايران با ‪ ۱۱۸‬عضو جنبش عدم تعهد درباره بسته پيشنهادی تهران، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016