جمعه 24 خرداد 1387

صفار هرندی: افزایش یارانه شامل حال همه مطبوعات نمی شود، مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یارانه روزنامه وجود دارد اما به تدریج کاهش می یابد و جایگاه خود را به نظامهای حمایتی دیگر می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرکرد، محمد حسین صفارهرندی شب گذشته در نشست صمیمانه با اصحاب مطبوعات شهرستان های چهارمحال و بختیاری با اشاره به هدفدار کردن یارانه در آینده اظهار داشت : افزایش یارانه به روزنامه هایی تعلق می گیرد که هم کارشان را خوب انجام می دهند و هم استحقاق یارانه را دارند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری با موضوع نقد و تخریب عنوان کرد : بعضی مواقع نقد جای خود را به تخریب می دهد که این امر ناشی از برداشتهاست و باید صبر و تحمل مدیران و مسئولان هم در این زمینه بیشتر شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صفارهرندی افزود : انتظار این است که ما مشکلات مطبوعات را پیش از اینکه در محاکم یا افکار مردم قرار بگیرد در بین خودمان حل کنیم .

در حاشیه این مراسم مدیرکل ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان مشکلات مطبوعات محلی استان برگزاری نمایشگاه مطبوعات،حضور خبرنگاران استان در نمایشگاههای بین المللی، حضور نشریات در جشنواره منطقه ای خوزستان و کمک هزینه سفر به مشهد را از فعالیتهای مهم در عرصه مطبوعات استان دانست.

در استان چهارمحال و بختیاری 9 ماهنامه، هشت هفته نامه و سه نشریه فعالیت می کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صفار هرندی: افزایش یارانه شامل حال همه مطبوعات نمی شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016