دوشنبه 27 خرداد 1387

رئيس دانشگاه زنجان فساد اخلاقی معاونش را پذيرفت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: دکتر عليرضا نداف، رئيس دانشگاه زنجان، رئيس ضمن مصاحبه ای تلويحا موضوع فساد اخلاقی معاونش، دکتر مددی، را پذيرفت.

نداف در حاليکه سعی داشت خود را همراه با دانشجويان نشان دهد گفت: “دانشجو تا زمانی که در صحنه باشد، دانشگاه زنده است و اگر فسادی پيش بيايد در نطفه خفه می‌کند. ما هميشه پشتيبانی دانشجويان را برای از بين بردن هر گونه فسادی خواستار بوده‌ايم و بر نقش محوری آنها تاکيد کرده‌ايم.”

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اين حال همزمان با تلاش برای موجه نشان دادن خودش، خواستار توقف اعتراض دانشجويان دانشگاه زنجان شده و گفت: “شما بايد قانون محور باشيد و آرامش خود را حفظ کنيد، ما به موضوع دقيقا رسيدگی می‌کنيم و هيچ حقی ضايع نخواهد شد. ما در اين دانشگاه با هيچ کس تعارف نداريم با او مقابله کرده و هيچ ارفاقی قائل نخواهيم شد.”

همچنين دانشجويان دانشگاه زنجان خواسته های خود مبنی بر پاسخگويی وزير علوم، اخراج معاونت دانشجويی دانشگاه و استعفای رئيس دانشگاه اعلام کردند. پنهان ماندن هويت دختر قربانی اين حادثه و عدم پيگرد قانونی، اجازه فعاليت مجدد به نهادهای دانشجويی از جمله انجمن اسلامی دانشگاه زنجان که با حکم معاون دانشجويی منحل شده است، اجازه چاپ نشريات دانشجويی و پايان برخورد حراست دانشگاه با دانشجويان در دانشگاه و خوابگاه ها از ديگر خواسته های دانشجويان اعلام شده است.

دانشجويان اعلام کرده اند تا رسيدن به خواسته هايشان به تحصن و اعتراض ادامه خواهند داد و در امتحانات حاضر نخواهند شد. لازم به ذکر است در پی اين حادثه امتحانات دانشگاه زنجان طی ۲ روز گذشته برگزار نشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس دانشگاه زنجان فساد اخلاقی معاونش را پذيرفت، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016