یکشنبه 2 تیر 1387

رئيس ‌جمهور ابعاد مختلف طرح تحول اقتصادی را برای بهارستانی ها تشريح كرد، فارس

فارس: رئيس جمهور كشورمان در ديدار با نمايندگان مجلس هشتم ابعاد مختلف طرح تحول اقتصادي را براي بهارستاني ها تشريح كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري محمود احمدي نژاد، رئيس‌جمهور در جلسه مشترك اعضاي هيأت دولت با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ابعاد مختلف طرح بزرگ تحول اقتصادي را تشريح كرد.

در اين جلسه كه عصر امروز يكشنبه و در محل بهارستان با حضور دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور و دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، دبير كارگروه تحولات اقتصادي، جزئياتي از طرح بزرگ تحول اقتصادي را ارائه كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌نژاد در ابتداي اين نشست در سخناني پيرامون اقدامات دولت نهم در عرصه‌هاي گوناگون سياسي فرهنگي و اقتصادي با ابراز خرسندي از اينكه توصيه اكيد رهبر معظم انقلاب براي تعامل و همكاري سازنده اعضاي هيأت دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، جامع عمل پوشيده است، اظهار داشت: اين جلسه آغاز مباركي براي همدلي، همكاري و همراهي اعضاي دو قوه مجريه و مقننه است كه ان‌شاءالله ملت عزيز ايران ثمره آن را در عرصه عمل و ميدان اداره كشور مشاهده خواهند كرد.

رييس‌جمهور اضافه كرد: در طول دوران همكاري قواي مجريه و مقننه بايد موضوعات گوناگوني در عرصه‌هاي سياسي، فرهنگي، اجتماعي و ‌ اقتصادي مورد بررسي قرار گيرد.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي، گسترده‌ترين كار سازندگي در كشور انجام شده، به‌طوري كه اين امر در تاريخ ايران زمين بي‌نظير بوده است، تصريح كرد: علي‌رغم دستاوردهاي گوناگوني كه در طول دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي نصيب كشور شده اما همچنان احساس عمومي در همگان وجود دارد كه جايگاه ملت ايران آن چيزي نيست كه امروز در آن واقع شده است.
وي افزود: همراه با تغيير و تحول دولت‌ها و مجالس، تمركز و تأكيد دلسوزان و صاحب‌نظران همواره بر وجود يكسري مشكلات واحد در كشور بوده است.

رئيس‌جمهور تأكيد كرد: دولت به عنوان خادم ملت و مسؤول اجرا و مديريت كشور، موظف بود كه تمام بحث‌هاي مجالس و دولت‌هاي گذشته كه پيرامون ريشه‌هاي مشكلات كشور بوده را شناسايي و جمع‌بندي نمايد تا پس از بازبيني، براي آنان راه‌حل ارائه دهد.

احمدي‌نژاد در ادامه اين نشست اتلاف وسيع منابع در بخش‌هاي انساني و مادي را از جمله مشكلات اصلي كشور دانست و خاطر نشان كرد: غير از اسراف در زندگي شخصي، در مديريت و برنامه‌ريزي كشور نيز اتلاف وسيع منابع به امري رايج تبديل شده است و فاصله بين دهك‌هاي برخوردار و نابرخوردار همچنان آزاردهنده مي‌باشد؛ اين در حالي است كه يكي از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي اجراي عدالت و كاهش فاصله‌ها بوده است.

رئيس‌ قوه مجريه اضافه كرد: دولت برخي اشكالات ساختاري در اقتصاد كه ريشه مشكلات حاكم بر كشور بوده را يافته است كه با اجراي طرح تحول اقتصادي و هدف‌گذاري مشخص، در صدد اصلاح اين مشكلات برخواهد آمد.

در نشست مشترك اعضا هيأت دولت و نمايندگان مجلس، همچنين برخي از مسايل مورد علاقه، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس ‌جمهور ابعاد مختلف طرح تحول اقتصادی را برای بهارستانی ها تشريح كرد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016