جمعه 14 تیر 1387

غلامحسين الهام: عده‌ای می‌خواهند عصر مهدويت خرافه‌آلود و فراموش شود، ايسنا

- برخی به دليل تلاش احمدی‌نژاد برای مردمی شدن اقتصاد با او مخالفند

دکتر غلامحسين الهام، سخنگوی دولت شب گذشته (پنج‌شنبه) در مراسم گراميداشت شهدای ايرباس که در دانشکده خبر برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) دکتر الهام که به همراه همسرش فاطمه رجبی (يکی از اساتيد دانشکده خبر) در اين مراسم حضور داشت بعد از اتمام دعای کميل، طی سخنانی به ماهيت واقعی استکبارجهانی اشاره کرد و هم‌چنين از فضای تخريبی که در جامعه به وجود آمده انتقاد کرد.

الهام در ابتدای سخنان خود حلول ماه مبارک رجب و فرا رسيدن تولد امام محمد باقر را تبريک گفت و با اشاره به خصوصيات و ويژگی‌های امام محمد باقر (ع) گفت: ما افتخار می‌کنيم که شيعه و پيرو اين امام بزرگوار هستيم.


حمله به ايرباس ايرانی نشان داد سلطه‌گران به هيچ قاعده انسان‌دوستانه وبين‌المللی پايبند نيستند

وی هم‌چنين به حادثه‌ی تلخ ۱۲ تيرماه ۶۷ و مورد حمله قرار گرفتن هواپيمای ايرباس ايرانی از سوی ناو آمريکايی اشاره کرد و گفت: ۱۲ تيرماه سالگرد يکی ديگر از جنايات سلطه‌گران و در راس آنها شيطان بزرگ، آمريکای جنايتکار است؛ کاری که خلاف قواعد انسانی و بشردوستانه است، حمله به هواپيمای غيرنظامی و قتل‌عام گروهی از جوانان، نوجوانان، کودکان و زنانی که هيچ گناهی نداشتند که اين امر باعث به هم زدن امنيت پروازهای هوايی که مغاير با اصول بين‌المللی نيز هست، شد. ناو آمريکايی با دستور به اين هواپيمای غيرنظامی حمله کرد و بعد از آن ديديم که فرمانده اين ناو آمريکايی که اين جنايت را مرتکب شد مدال گرفت و در حقيقت نشان داده شد که اين کار از روی اشتباه نبوده و در واقع تعمدی در وقوع چنين جنايتی بوده است.


نظام اسلامی پايبند به اصول، قواعد و ارزش‌های اسلامی است

الهام در ادامه‌ی سخنان خود با بيان اين‌که سلطه‌گران نشان دادند که به هيچ قاعده‌ی انسان‌دوستانه و بشردوستانه و بين‌المللی پايبند نيستند، گفت: اين در حالی است که نظام اسلامی پايبند به اصول، قواعد و ارزش‌های اسلامی است و در طول تاريخ ما اخلاق، معنويت و حقوق را قبل از هر چيزی معيار رفتار قرار داديم، حتی در شرايط سخت جنگی.

وی به جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس که جنگ نابرابری بود، ما پايبند به قواعد انسان‌دوستانه به اصول و ارزش‌های انسانی بوديم و در طول جنگ در حقيقت دو جبهه در برابر هم قرار گرفت؛ جبهه‌ای که به ارزش‌های انسانی و اصول انسان‌دوستانه توجه داشت و جبهه‌ای که به اين ارزش‌ها توجه نداشت. ما يادمان نمی‌رود آن خلبان ايرانی که در جنگ وقتی می‌خواست پلی را در عراق منفجر کند آن‌قدر در آسمان پرواز کرد تا مطمئن شود فردی غيرنظامی از اين پل عبور نمی‌کند و بعد آن پل را منفجر کند تا به افراد غيرنظامی و افرادی که دخالت در جنگ ندارند ضربه‌ای وارد نشود و درواقع خطر را برای خود پذيرفت، برای جلوگيری از اين‌که به يک انسان بی‌گناه آسيب وارد نشود. اين نظام در طول جنگ، پايبندی به ارزش‌ها را نشان داد؛ در حالی که از سوی سلطه‌گران به شدت مورد تهديد و فشار بود و متهم می‌شود به نقض قواعد بين‌الملل و حقوق بشر و امثال اين اتهام‌ها و اين دو صحنه و اين دو جبهه پيش روی آزادگان و انسان‌های آزاده قرار دارد. صحنه‌ی دفاع مقدس يکی از صحنه‌های تجلی‌گری تقابل حق و باطل است و در واقع با بررسی اين صحنه می‌توان حقايق را دريافت.


پرونده حمله به ايرباس ايرانی آن‌گونه که بايد پيگيری نشد

وی هم‌چنين در بخش ديگری از صحبت‌های خود بار ديگر به حمله به هواپيمای ايرباس اشاره کرد و گفت: وضعيت اين پرونده آن‌گونه که بايد پی‌گيری نشد ولی اين پرونده گشوده است و در حقيقت اين برگ ديگری از جنايات شيطان بزرگ، آمريکاست.

الهام در ادامه‌ی سخنان خود گفت: بايد ديد که نظام سلطه از اين اقدامات چه اهدافی را دنبال می‌کند و آيا به اهداف خود رسيده و آيا اين برنامه‌ها و اقدامات متوقف شده يا ادامه دارد.


برای مبارزه نيازمند اراده‌ی مبارزه هستيم

وی ادامه داد: بعد از اين فاجعه، امام (ره) در پيامی به نکات بسيار مهمی اشاره کردند. امام (ره) در اين پيام همه‌ی مسلمانان را دعوت کردند که از مرگ نهراسند تا بتوانند اين شبکه‌ی سلطه‌ی استکباری، به‌خصوص آمريکا را در هم بشکنند. امام (ره) به مسلمانان متذکر شدند که زندگی در سايه‌ی نظام سلطه، مرگ تدريجی است و بيراهه رفتن و به سوی مرگ رفتن است. ممکن است که دريچه‌های رفاه اقتصادی و دريچه‌های ديگری باز شود ولی اين دريچه‌ها به سمت مرگ است؛ يک مرگ تدريجی و در واقع امام (ره) در اين پيام افق‌های آينده را می‌گشايند. بر راه عزت و مبارزه تاکيد می‌کنند. درواقع ما برای مبارزه نيازمند اراده‌ی مبارزه هستيم و اگر اين اراده صورت بگيرد و ايجاد شود افق آزادی در پيش رو قرار می‌گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آمريکايی‌ها سيلی سختی را از فرزندان امام (ره) در جنوب لبنان دريافت کردند

به گزارش ايسنا وی گفت: امام (ره) به نظام‌های سلطه فرمودند «هميشه اين‌گونه نيست که ناوهای جنگی شما هواپيماهای مسافربری ما را ساقط کند، ممکن است که فردا فرزندان انقلاب، ناوهای جنگی شما را به اعماق خليج فارس بفرستند» و ما اکنون رسوايی آمريکايی‌ها را مشاهده می‌کنيم. آمريکايی‌ها سيلی سختی را از فرزندان امام (ره) در جنوب لبنان دريافت کردند. در جنگ ۳۳ روزه که با هدف برچيدن بساط حزب‌الله و ايجاد خاورميانه جديد صورت گرفته بود، ديديم که آمريکايی‌ها با يک رسوايی تاريخی مواجه شدند و درواقع فرزندان روح‌الله با ايمان و اخلاق و با عزت در برابر سلطه‌گران ايستادند و عزت را به وجود آوردند و ديديم که ناوهای آمريکايی‌ها آسيب ديد و درواقع نظام فکری آنها آسيب ديد. اساس مشروعيت ناداشته‌ی آنها آسيب ديد و اين اراده‌ی مبارزه است. آمريکايی‌ها به دنبال اين بودند که به حزب‌الله ضربه وارد کنند ولی خود ضربه ديدند.


اگر تسليم شويم مرده‌ايم


عزت در گرو مبارزه است

الهام به بحث جنگ حق و باطل اشاره کرد و گفت: امروز بايد استمرار مبارزه‌ی حق و باطل و اين‌که تداوم عزت در گرو مبارزه است مورد توجه‌مان قرار گيرد و آن را آويزه‌ی زندگی‌مان کنيم و بدانيم که اگر تسليم شويم مرده‌ايم و برای عزت بايد مبارزه کرد و درواقع ادامه‌ی حيات و موفقيت ما استمرار مبارزه‌ی حق عليه باطل است.


در دولت نهم مهم، اعاده حيات و زندگی است

به گزارش ايسنا وی در ادامه افزود: در دولت نهم اگر اتفاقی واقع شد ، آن، درواقع اعاده حيات و زندگی است و درواقع آن‌چه که مهم و عظيم است اعاده‌ی حيات و زندگی است؛ زندگی در سايه‌ی عزت اسلامی و قدرت معنوی احکام نورانی اسلام ناب. زندگی در پرتو افکار و انديشه‌های امام (ره).


سوم تير، نسلی که آرمانش تداوم انقلاب و مبارزه‌ حق عليه باطل است را شکوفا کرد

سخنگوی دولت افزود: جبهه‌ی کفر بسيج شد که از اين زايش دوباره جلوگيری کند و ما می‌بينيم که در راستای اين اهداف، نسل جديدی رويش کرده است و در واقع اتفاق سوم تير، اين نسل را به شکوفايی رساند که اهداف و آرمان‌هايش تداوم انقلاب، مبارزه‌ی حق عليه باطلی است که امام (ره) مطرح می‌کردند و اين راه ادامه پيدا می‌کند و اين راهی نيست که در يک خيمه‌گاه رفاه نسبی مادی متوقف شود. اين راه بايد از تمام مسيرها عبور کند و به آن نقطه‌ی تعالی برسد و بايد به نقطه و منتهای خود يعنی خليفه‌الله و زندگی در سايه‌ی انسان کامل متصل شود و اين مسير بايد مدام ادامه پيدا کند و ما بايد اين را در افق خود قرار دهيم. آدم‌ها می‌آيند و می‌روند و اين مکتب و مبارزه در راستای حق و عدالت است که بايد ادامه پيدا کند. اين جبهه در اين سو و آن سو از درون و بيرون، مخالفان جدی دارد و با اميد به خدا انشاءالله جوی که عليه اين جبهه بعضا برخی از افراد ايجاد می‌کنند شکسته می‌شود و در اوج نااميدی، اميدهای تازه شکوفا می‌شود. نبايد اجازه دهيم که با تندبادی اين درخت بخشکد و بايد آن را حفظ کرد.


نه آمريکا، نه بزرگ‌تر از آن قادر است که اين ملت و اراده‌ی اين ملت را بشکند

سخنگوی دولت در ادامه‌ی سخنان خود در دانشکده خبر با بيان اين‌که آمريکايی‌ها برای اهداف خود در حال حاضر به جنگ روانی برای ايجاد فضای ارعاب و تسليم روی آورده‌اند و درواقع جنگ نرم را ابزار تحقق اهداف نظام سلطه‌ی خود قرار داده‌اند، گفت: ديگر تهاجم نظامی کارساز نيست. نه آمريکا، نه بزرگ‌تر از آن قادر است که اين ملت و اراده‌ی اين ملت را بشکند و اگر تهديدی هست، تهديدی زودگذر برای ايجاد روحيه‌ی تسليم و یأس و ايجاد اشکال در داخل است که برای اين کار به ابزارهای مختلفی متوسل می‌شوند و در واقع به شيوه‌های مختلفی دست می‌زنند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) الهام ادامه داد: چندی پيش يک قاضی عالی‌رتبه‌ی قضايی، قاضی‌ای که بايد مسايل پيچيده را درک کند و تشخيص دهد و در واقع ملاکی برای قضاوت است و بايد بسيار عميق و فهيم باشد به من گفت پيش يکی از همکاران قضايی ديگرم بودم و او گفته که احمدی‌نژاد در جلسه‌ی دولت يک ظرف خالی می‌گذارد و می‌گويد اين ظرف خالی برای آقا امام زمان است، و او ترديد کرده بود و به من می‌گفت آيا اين‌جوری است؟ و من در واقع در آن‌جا از اين سوال و تحليل نمی‌دانستم که بايد بخندم يا گريه کنم. ببنيد فضای تخريب و عوام‌فريبی تا آن‌جا می‌رسد که بر روی يک نفر که ملاک برای کشف موضوعات پيچيده است، اين فضا تاثير می‌گذارد.

سخنگوی دولت با طرح اين مساله که اين مسايل از کجا ناشی می‌شود؟ گفت: اين درواقع ناشی از فهم سطحی ما از امام است. آيا امام نياز به چنين کاری دارد؟ نياز به يک ظرف خالی دارد که بگوييم اين ظرف خالی امام زمان است؟


دولت نهم معتقد است امام ناظر و حاضر بر رفتار ماست

وی با بيان اين‌که امام ناظر و حاضر است و در حقيقت حلقه‌ی وصل است، گفت: امام شاهد بر رفتار ماست و ما در واقع در دولت نهم چنين اعتقاد و نگاهی داريم و درواقع خود را مسوول و پاسخگو می‌دانيم. آيا اين فکر غلط است؟ آيا کسی که مسووليتی برعهده داشته باشد و خود را مسوول و پاسخگو بداند، خود را ماموم بداند و در مقابل امام پاسخگو، آيا اين تفکرش غلط است؟


عده‌ای می‌خواهند عصر مهدويت خرافه‌آلود و فراموش شود

الهام با طرح اين پرسش که چرا چنين مسايل و اين‌گونه تبليغاتی در جامعه مطرح می‌شود و يک عده به ظاهر خواص نيز وارد اين قضيه می‌شوند و افکار منفی را مطرح می‌کنند که باعث آشفته شدن اذهان می‌شود؟ گفت: درواقع اين‌گونه افکار و اين مسايل درصدد خدشه وارد کردن به حقيقت امام است. شما در آمريکا می‌بينيد که کرسی مهدی‌شناسی می‌گذارند که مانع وقوع اين انقلاب بزرگ شوند و در اين‌جا نيز حقايق را اين‌گونه تخريب می‌کنند و به نحوی حرکت می‌کنند که عصر مهدويت خرافه‌آلود و فراموش شود و درواقع می‌خواهند با مطرح کردن اين‌گونه مسايل، عمق کار را با اين افکار سطحی منحرف کنند.


عده‌ای عقلانيت را در برابر دولت قرار می‌دهند

الهام در ادامه با بيان اين‌که عده‌ای می‌گويند احمدی‌نژاد و دولت وی عقلانی نيست و در برابر اين دولت عقلانيت را قرار می‌دهند، گفت: من می‌خواهم امشب در اين ارتباط حديثی را از امام محمد باقر بگويم. امام محمد باقر می‌فرمايد: «در قلب انسان به همان ميزان که کبر وارد می‌شود، عقل خارج می‌شود و درحقيقت بين اين دو پيوندی نيست بلکه متضاد است». پس با توجه به اين امر، انسان متکبر، انسان عاقلی نيست و هر ميزان کبر در وجود انسان رشد کند، عقل کمتر می‌شود. من می‌خواهم اين را ملاک قرار دهم و بپرسم در احمدی‌نژاد چه‌قدر کبر وجود دارد؟ تکبر و خودبينی در رفتار او چه‌قدر بروز کرده است؟ کبر به چه ميزان وجود دارد؟ اگر کبر بالاست پس عقلانيت نيست و اگر کبر نيست پس چرا عقلانيت وجود دارد؟

سخنگوی دولت افزود: کبر از آن خداست و اگر انسان خود را جای خدا ديد دچار کبر می‌شود. وقتی که تصور کرد و باورش شد که همه‌ی امور در يد قدرت اوست دچار تکبر می‌شود و درواقع عقل از او خارج می‌شود و اولين کسی که دچار کبر شد و در برابر خدا ايستاد، شيطان است.


حرف آقای رييس‌جمهور اين است که قدرت و اراده الهی می‌تواند قلب‌ها را متحول کند

وی گفت: آقای رييس‌جمهور حرفش اين است که اين قدرت الهی و اراده‌ی الهی است که می‌تواند قلب‌ها را متحول کند و تقليب قلوب دست خداست و اين قلب‌ها را خداوند متحول می‌کند و تغييرمی‌دهد و پيوند بين انسان‌ها ايجاد می‌کند. اين قدرت، دشمن را می‌شکند و مهر و محبت ايجاد می‌کند و درواقع باعث ايجاد تغيير در نظامات سياسی و اجتماعی است و اين قدرت لايزال الهی است.

الهام گفت: من داشتم فکر می‌کردم مگر امام(ره) نيز خيلی ساده با مردم حرف نمی‌زدند، ولی می‌بينيم که اين جملات و اين سخنان در اعماق وجود انسان‌ها نفوذ می‌کرد. آيا اين نفوذ مربوط به کلمات، ادبيات و واژه‌هاست؟ ريشه‌ی آن کجاست؟ وقتی دلی با خدا مرتبط می‌شود اين‌گونه کلام او تاثير می‌گذارد. احمدی‌نژاد نيز می‌گويد دل‌های مردم دست خداست و اگر خدا بخواهد تحول ايجاد می‌کند و اگر کلام من تاثير می‌گذارد مربوط به اراده‌ی خداست، نه واژه‌ها و کلام من.


عقلانيت واقعی در دينداری واقعی و ايمان واقعی است

سخنگوی دولت با بيان اين‌که عقلانيت واقعی در دينداری واقعی و ايمان واقعی است، گفت: امروز می‌بينيم که هجمه‌ای ايجاد شده مبنی بر اين‌که حرکت اين دولت بر عقلانيت نيست و بايد دانست اين از شاخصه‌های جنگ روانی دشمن است. حرکت عقلانی که در راستای حرکت ايمانی است را دشمنان متهم می‌کنند و آن را زير سوال می‌برند و درواقع هدف آنها مکتب‌زدايی است.


موجی ايجاد شده که طرح تحول اقتصادی بر اساس تأمل و تفکر نيست

به گزارش ايسنا الهام در بخش ديگری از صحبت‌های خود به ملاقات اخير اصحاب رسانه با رييس‌جمهور در ارتباط با طرح تحول اقتصادی اشاره کرد و گفت: در آن جلسه سوالات مختلفی در مورد اين طرح مطرح شد و به اين سوالات جواب داده شد و درواقع همه بر اهميت اين امر تاکيد کردند و استدلال‌هايی که در اين جلسه مطرح شد را کسی نفی نکرد ولی بعد از جلسه می‌بينيم که موجی ايجاد می‌شود مبنی بر اين‌که اين طرح بر اساس تأمل و تفکر نيست و عقلانيت بر آن حاکم نيست؛ در حالی که وقتی در جلسه صحبت می‌شد و استدلال مطرح می‌شد کسی در نفی استدلال‌ها سخن نگفت و سکوت کرده بودند ولی وقتی که از جلسه بيرون می‌آييم چيز ديگری مشاهده می‌کنيم و گفته می‌شود که اين طرح بر اساس عقلانيت نيست.

وی تاکيد کرد: ما معتقديم اين موارد از شاخصه‌های جنگ روانی است که دنبال می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: رييس‌جمهور در صحبت‌های خود از فرو شکستن جبهه‌ی استکبار جهانی و آمريکا صحبت می‌کند و اگر کمی دقت و مطالعه کنيم می‌بينيم که خود تحليل‌گران آمريکايی نيز بر اين مساله تاکيد می‌کنند و سخنرانان آمريکايی نيز می‌گويند که دوران قطب بودن آمريکا شکسته شده و می‌گويند که ما شاهد دنيايی بدون قطب خواهيم بود.


هرکس بخواهد عزت و حريم ايران را مورد تجاوز قرار دهد نفسش در گلو خفه خواهد شد

به گزارش خبرنگار سياسی ايسنا، الهام در ادامه سخنان خود در دانشکه خبر خاطرنشان کرد: انشاءالله جمهوری اسلامی ايران در آن زمان، به مانند امروز به عنوان يک قدرت تجلی می‌کند و نگاه‌ها به سمت جمهوری اسلامی می‌آيد به مانند آن‌چه که اکنون هست و زايش جديدی از قدرت بر اساس دين صورت می‌گيرد. تحليل‌گران سياسی داخلی آمريکا می‌گويند که دوران از هم پاشيدگی آمريکا نزديک است و قرائن نيز آن را نشان می‌دهد و اگر آمريکا در حال حاضر تهديد می‌کند و می‌گويد که می‌خواهد بدمستی کند فکر می‌کند با اين اتفاق‌ها می‌تواند اين مرگ را به تاخير بياندازد و اين درواقع تلاش مذبوحانه‌ای است برای ادامه‌ی حيات. آنها بارها تجربه کرده‌اند که جمهوری اسلامی قابل تهديد نيست و هرکس بخواهد عزت و حريم ايران را تهديد يا مورد تجاوز قرار دهد نفسش در گلو خفه خواهد شد و دستش از آرنج قطع می‌شود.


ايران تهديد نيست و تهديدپذير نيز نيست


تهديدهای آمريکا تلاشی است برای عقب انداختن دوران مرگ و فروپاشی‌اش

سخنگوی دولت گفت: جمهوری اسلامی تهديدی برای بشريت نيست. اين نظام پايبند به نظامات قانونی است و آماده‌ی گفت‌وگو در تمام عرصه‌ها با کشورهای دنياست. تهديدی برای منطقه و جهان نيست؛ بلکه فرصت بزرگی است برای رفاه و آزادی بشريت و انقلاب اسلامی نيز اين پيام را داشته است و نگاه مظلومان جهان نيز معطوف به اين نظام است. همه می‌دانند که ايران تهديد نيست و تهديدپذير نيز نيست و در واقع اين‌گونه تهديدها و اين‌گونه کارها از سوی آمريکا در حقيقت تلاشی است برای عقب انداختن دوران مرگ و فروپاشی‌اش. ولی بايد دانست که اين نظامات امکان دوام ندارند. ظلم امکان دوام ندارد. امام (ره) خبر از فروپاشی شوروی و شرق را داد، هيچ‌کس باورش نمی‌شد ولی اين اتفاق افتاد. خبر از فروپاشی نظام سلطه‌ی غرب را نيز داده و اين محقق می‌شود و اين حرکت از درون آغاز شده است.


سياست اقتصادی احمدی‌نژاد مبارزه با بی‌عدالتی، فقر، فساد، تبعيض و زورگويی است

الهام در بخش ديگری از صحبت‌های خود با اشاره به عزم اين دولت در راستای ايجاد عدالت در جامعه گفت: اين دولت معتقد است که بايد با بی‌عدالتی، فقر، فساد، تبعيض و زورگويی مبارزه کرد و جنگيد و تلاش کرده که در اين مسير حرکت کند و در واقع سياست اقتصادی احمدی‌نژاد نيز در اين راستا بوده است.


دولت مخالف اين است که امکانات فقط در دست يک عده خاص باشد


مخالفت عده‌ای با سياست‌های احمدی‌نژاد به دليل تلاش دولت برای مردمی شدن اقتصاد است

وی گفت: مخالفت عده‌ای با سياست‌های احمدی‌نژاد به اين معنا نيست که خصوصی‌سازی اقتصادی و آزادسازی اقتصادی تعطيل شده است؛ بلکه برای اين است که اين دولت تلاش کرده اقتصاد را به سمت مردمی شدن حرکت بدهد و در راستای فراگير شدن عدالت حرکت کرده است. دولت مخالف اين است که امکانات فقط در دست يک عده خاص باشد؛ بلکه معتقد است که بايد امکانات در بين مردم توزيع شود و اجرايی شدن اصل ۴۴ نيز اين است که اقتصاد ما مردمی شود، نه اين‌که در دست يک گروه و طبقه‌ی خاص باشد و اين مساله و اين نگاه مورد هجوم يک عده است.


طرح تحول اقتصادی فقط مربوط به بحث يارانه‌ها نيست


روح طرح تحول اقتصادی، حرکت در راستای عدالت است

الهام با بيان اين‌که طرح تحول اقتصادی طرح بزرگی است و شامل مباحث مختلفی می‌شود و فقط مربوط به بحث يارانه‌ها نيست، گفت: در واقع روح طرح تحول اقتصادی، حرکت در راستای عدالت است. توزيع منابع و امکانات بين مردم و درواقع حرکت در راستای اصلاحات فراگير در اين زمينه.


بايد جلوی عواملی که باعث ايجاد فساد می‌شود را گرفت


رويکرد اقتصادی دولت مردمی و با توجه به مساله‌ عدالت است

سخنگوی دولت با بيان اين‌که وقتی منابع کشور عادلانه توزيع شود در واقع قدم مهمی برای فقرزدايی برداشته شده، گفت: در واقع اين دولت رويکرد اقتصاد مردمی با توجه به مساله‌ی عدالت را دارد.

وی گفت: ما در راستای تحقق اين امر مسير سختی را در پيش داريم و بايد جلوی عواملی را که باعث ايجاد فساد می‌شود گرفت.


عده‌ای با فشار به دنبال ايجاد ياس و پشيمانی در مردم به خاطر تصميمی که گرفته‌اند، هستند

الهام با بيان اين‌که عده‌ای با فشار به دنبال ايجاد ياس و پشيمانی در مردم به خاطر تصميمی که گرفته‌اند هستند، گفت: تصميمی که در راستای بازگشت به گفتمان عدالت، آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده است و می‌خواهند با فشارها مردم را پشيمان کنند و مردم بايد هوشيار باشند. تصميمی که مردم بدون توجه به مسايل باندی و حزبی گرفته‌اند.


اصحاب رسانه مرزبان و سنگربان دفاع از حقايق هستند


امروز قلم‌ها هستند که بايد از حقايق و حقيقت پاسداری کنند


سخنگوی دولت در جمع دانشجويان و اساتيد دانشکده خبر تاکيد کرد که عرصه‌ی جنگ در حال حاضر عرصه‌ی جنگ نرم است و در اين‌جا قلم‌هاست که نقش مهمی را دارد. امروز قلم‌ها هستند که بايد از حقايق و حقيقت پاسداری کنند و اصحاب رسانه مرزبان و سنگربان دفاع از حقايق هستند و اين مسير دشواری است و شما در اين مسير می‌توانيد در جامعه و در دل مردم نشاط ايجاد کرده و جامعه را حرکت دهيد.

وی با بيان اين‌که اين جنگ قلم و جنگ فرهنگی است، گفت: من در اين عرصه از اهل قلم که در دفاع از حق ايستاده‌اند تشکر می‌کنم و با کمال افتخار بر دستان آنها بوسه می‌زنم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلامحسين الهام: عده‌ای می‌خواهند عصر مهدويت خرافه‌آلود و فراموش شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016