سه شنبه 1 مرداد 1387

پيام سيد محمد خاتمی به سيد حسن نصرالله، ايسنا

- آرزو می کنم مرحله کنونی برای لبنان سرآغازی برای وحدت و همبستگی باشد


رييس موسسه بين المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها با صدور پيامی خطاب به سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان، پيروزی فرزندان مقاوت لبنان در تبادل اسرای لبنانی و اسراييلی را به آنها تبريک گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومی موسسه بين المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها متن کامل اين پيام بدين شرح است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن نصرالله
دبير کل محترم حزب الله لبنان

با سلام و تحيات

اخبار پيروزيهای ملت سربلند لبنان در رابطه با آزاد نمودن اسيران مجاهدی که پس از سالهای طولانی از بند رژيم اشغالگر آزاد شدند موجب مسرت و شادی گرديد.

بدون شک مديريت و نقش آفرينی حزب الله لبنان و خصوصا رهبری تحسين بر انگيز جنابعالی برگ زرين ديگری را در زمره دستاوردهای حزب الله عزيز رقم زده است.

مديريت داهيانه شما و ساير لبنانی‌هايی که با همکاری خود دولت وحدت ملی را رقم زدند نمونه مثال زدنی از عقلانيت و تدبير در صحنه سياسی لبنان و منطقه خاورميانه به حساب می‌آيد.

رهبران آگاه لبنانی عليرغم تنوع اجتماعی و سياسی با قدم گذاشتن در مسير وحدت و يکپارچگی نه تنها کشور خود را از خطری حتمی نجات دادند بلکه نمونه‌ای گويا و روشن از تدبير و عقلانيت را به نمايش گذاشته و زمينه حل ساير مشکلات منطقه‌يی را نيز فراهم نموده‌اند.

ضمن تبريک اين پيروزی بزرگ به جنابعالی و رزمندگان دلير حزب الله و نيز به همه رهبران لبنان و مردم صبور آگاه لبنان آرزو می کنم مرحله کنونی برای لبنان و برای کل منطقه اسلامی عربی سرآغازی برای وحدت و همبستگی باشد.

برای شما سلامتی و طول عمر و برای ملت لبنان بهروزی و سر افرازی را آرزومندم.

سيد محمد خاتمی»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام سيد محمد خاتمی به سيد حسن نصرالله، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016