شنبه 5 مرداد 1387

عطريانفر: حمايت کارگزاران از حسن روحانی گمانه‌‏زنی رسانه‌‏ای است، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اين حزب، خاتمی را بهترين گزينه برای حضور درانتخابات رياست‌‏جمهوری سال آينده می‌‏داند.

محمد عطريانفر در گفت‌‏وگو با خبرنگار «ايلنا» در پاسخ به اين سوال که آيا حزب کارگزاران درصدد معرفی کانديدای حزبی در انتخابات رياست‌‏جمهوری است، گفت: بيشتر فعاليت‌‏های حزب کارگزاران در قالب جبهه هماهنگی اصلاحات تعريف می‌‏شود و حزب تابع نظرات اين جبهه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در مورد احتمال حمايت کارگزاران از حسن روحانی برای حضور در صحنه انتخابات رياست‌‏جمهوری، گفت: موضوعاتی که در مورد حمايت کارگزاران از کانديدای خاصی در انتخابات مطرح می‌‏شود، گمانه‌‏زنی‌‏های فردی و رسانه‌‏ای است.
عطريانفر با تاکيد مجدد بر اينکه کارگزاران در چارچوب مشارکت با دوستان دوم خرداد فعاليت می‌‏کند، اظهار داشت: اين جبهه هنوز نظر نهايی خود را اعلام نکرده و در مرحله بررسی است.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در ادامه خاتمی را بهترين گزينه ورود به عرصه انتخابات از سوی اصلاح‌‏طلبان ناميد و گفت: کارگزاران به اجماع اعتقاد دارد و اگر خاتمی حضور در صحنه انتخابات را نپذيرد، باز هم تابع نظر شورای اصلاحات هستيم.
وی با تاکيد بر اينکه کارگزاران اعتقادی به خروج از جبهه اصلاح‌‏طلبان، در صورت حضور نيافتن خاتمی در عرصه انتخابات، ندارد، گفت: اصلاح‌‏طلبان بايد وحدت‌‏نظر خود را حفظ کنند و با اين وحدت و با معرفی کانديدای مقبولی مانند خاتمی به فکر پيروزی در انتخابات باشند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطريانفر: حمايت کارگزاران از حسن روحانی گمانه‌‏زنی رسانه‌‏ای است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016