جمعه 1 شهریور 1387

آيت الله طاهری: خاتمی به من گفت اگر مردم بخواهند می‌‏آيم، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
آيت الله سيد جلال الدين طاهری اصفهانی گفت: در ديداری که با آقای خاتمی داشتم در مورد حضور ايشان در انتخابات آينده صحبت کردم که خاتمی گفت: اگر مردم بخواهند من حرفی برای آمدن ندارم ولی تاکنون اين تقاضا را برای آمدن از سوی مردم احساس نکرده‌‏ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، آيت الله سيد جلال الدين طاهری اصفهانی نماينده سابق ولی فقيه در استان اصفهان در ديدار دانشجويان و جوانان سراسر کشور جبهه مشارکت ايران اسلامی گفت: اميدوارم خواسته من و مردم از خاتمی برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری موثر واقع شود.
امام جمعه سابق اصفهان با اشاره به انتخابات رياست جمهوری دهم تصريح کرد: استدعا دارم که خاتمی بيايد و ما همگی دوباره به خاتمی رای بدهيم.
ايشان با اشاره به نحوه اداره کشور در دولت کنونی گفت: شاهد هستيم که دولت خاتمی با دولت کنونی‌‏تفاوت‌‏های بسياری دارد و همگان می‌‏دانند که اوضاع کشور در دوره رياست جمهوری آقای خاتمی بهتر بوده است. خاتمی از کارهايی برای اداره کشور پرهيز کرد که امروزه شاهد انجام آنها هستيم.
وی در ادامه تاکيد کرد: من هم مانند شما جوانان به خاتمی رای می‌‏دهم.اميدوارم تقاضای ما برای نامزدی آقای خاتمی موثر باشد و ايشان در انتخابات رياست جمهوری حاضر شود.
آيت الله طاهری اصفهانی در پايان سخنانش تاکيد کرد: استدعا می‌‏کنم خاتمی دوباره بازگردد و همه ما به خاتمی رای می‌‏دهيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله طاهری: خاتمی به من گفت اگر مردم بخواهند می‌‏آيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016