جمعه 1 شهریور 1387

عبدالله رمضان‌زاده: مجبوريم به سمت ائتلاف حرکت کنيم، ايسنا

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات، در اردوی ساليانه‌ی شاخه‌های جوانان و دانشجويان جبهه‌ی مشارکت که در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: جوانان امروز در حال فاصله گرفتن از اشتباهات احساسی گذشته‌ ما هستند و اين نقطه‌ی قابل توجهی در توفيقات آينده‌ ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور ابراز داشت: ضعف‌های مديريتی امروز بدين معنی نخواهد بود که ما از صحنه‌ی رقابت خارج می‌شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضان زاده گفت: بسياری از کسانی که در دوران هشت ساله‌ی رياست جمهوری آقای خاتمی منتقد دولت بودند الان به سمت ما برگشتند و بر بازگشت آقای خاتمی اصرار می‌ورزند.

وی با بيان اين مطلب که هدف نهايی ما چيزی جزء اداره جامعه بر مبنای عقل و تدبير نبوده و نيست، گفت: ما از هرکس که بر اين اساس عمل کند، حمايت کرده و تا رسيدن به قدرت، پشتيبان او خواهيم بود.

وی افزود: امروز موضع حزب ما اين است که فردی را پشتيبانی کند که بيش از همه‌ی کانديداهای ديگر از مقبوليت و محبوبيت مردمی برخوردار باشد.

وی با اشاره به مسايل مطرح شده درباره مدرک تحصيلی کردان ، خواستار برکناری وزيرکشور شد.

رمضان زاده گفت: در دور گذشته انتخابات رياست جمهوری ما به دو دليل شکست خورديم؛ اول تلاش نکردن به اندازه‌ی کافی و دوم تفرقه و تشتت.

وی افزود: امروز ما مجبوريم به سمت ائتلاف حرکت کنيم؛ چرا که جامعه‌ی ما به علت گرايشات گوناگون متکثر شده است، بنابراين مبنای کار ما بايد بر روی تکثر مردم استوار باشد و شايد بهتر اين است که ما در کوتاه مدت به دنبال تحقق آنی آرمان‌های خود نباشيم.

وی ضمن بيان اين مطلب که دستيابی به آرمان رفاه ملت ايران با شعارهای يک ساله ممکن نيست، افزود: چهار سال پيش که محققان اقتصادی دور هم جمع شدند تخمين زدند اگر ما با نرخ رشد چهاردرصد، ۲۰سال تلاش کنيم فقط می‌توانيم خود را به شاخص‌های مالزی و ترکيه نزديک کنيم و امروز برخی معتقدند با اين سه سالی که گذشته است بايد ۱۵ سال ديگر به آن ۲۰ سال بيافزاييم.

وی افزود: تنها کاری که امروز از دست ما برمی‌آيد اين است که جلوی تخريب وضعيت معيشتی را بگيريم و نگذاريم وضع از اين که هست بدتر شود، تلاش و کار همگانی راه حل ما است.

عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت تاکيد کرد: ما بايد حرکت جمعی خودمان را گسترده‌تر و مستحکم تر کنيم و اتحادمان را با نيروهای هم‌فکر بالا ببريم و در عين حال بر اصولمان نيز پافشاری کنيم. به تعبير آقای خاتمی کشور بدون اصولگرايی به جايی نمی‌رسد؛ چرا که ممکن است يک روز بگوييم اسرائيل بايد حذف شود و روز ديگر ممکن است بگوييم مردمی که بايد حذف شوند، دوست ما هستند.

وی با بيان اين مطلب که ما در جبهه‌ی مشارکت به عنوان نيروهای مسلمان فعاليت کرده و بر ارزش‌های اسلامی تاکيد می‌کنيم، خاطرنشان کرد: ارزش‌های ما با آنچه موجود است متفاوت هستند، چرا که ما به خاطر هدف وسيله‌ را توجيه نمی‌کنيم.

وی همچنين اعلام کرد: ما هم اکنون قصد شرکت در انتخابات دور بعد رياست جمهوری را داريم و برای بازگشت آقای خاتمی تمامی تلاش خود را خواهيم کرد.

رمضان زاده در پايان با اشاره به شرايط خاصی که در زمان به دست گرفتن حکومت توسط امير المومنين ايجاد شده بود، وظيفه‌ی هر مسلمانی را تلاش برای ترغيب فرد مورد اعتمادش به در دست گرفتن قدرت دانست و گفت: ما بايد ثابت کنيم که مردم خاتمی را می‌خواهند و مردم هم بايد نهايت سعی و تلاش خود را در ترغيب و حمايت از ايشان مبذول دارند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله رمضان‌زاده: مجبوريم به سمت ائتلاف حرکت کنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016