شنبه 6 مهر 1387

مهدی کروبی: به جد در حال مشورت هستم، مديون هيچ تشکل و گروه سياسی نيستم، ايسنا

ـ طلبکار کسانی که از من حمايت نکنند، نخواهم بود


دبيرکل حزب اعتماد ملی گفت: اگر به کسی مديون و مقروض باشم، مديون مردم هستم و مديون هيچ تشکل و گروه سياسی نيستم؛ همان‌طور که در انتخابات قبل ديديد در تشکلی که من دبيری آن به عهده داشتم عده‌ای به صورت فردی از من حمايت کردند و عده‌ای حمايت نکردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) درباره نتيجه رايزنی‌های خود برای ورود به انتخابات رياست جمهوری اظهار کرد: بنا دارم از نظرات مختلف استفاده کنم، جلسات متعددی هم برگزار می‌شود که چهره‌های سياسی فعالان شهرستان‌ها، مديران و مديران ميانی هم در آن حضور دارند. از آن‌ها نظرخواهی، با آن‌ها مشورت می‌کنم و اين مشورت‌ها هم مفيد است.

وی افزود: در اين ديدارها افرادی می‌گويند خوب است وارد شوی، افرادی هم می‌گويند وارد نشو، برخی هم می‌گويند اگر وارد شوی بايد چه کارهايی بکنی. من به جد در حال مشورت هستم و ان‌شاءالله تا پايان ماه مبارک رمضان به جمع‌بندی خواهم رسيد.

وی ادامه داد: هرکسی که وارد انتخابات می‌شود طبيعی است از دوستانش انتظار حمايت دارد. گروه‌ها و افرادی هم هستند که از من اعلام حمايت کرده‌اند، اما اگر هم کسی از من حمايت نکند در صورت ورود از آن‌ها طلبکار نخواهم بود. تنها توقع دارم چارچوب‌های قانونی و دينی يکديگر را حفظ کنيم و دست به تخريب و تضعيف يکديگر نزنيم.

دبيرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: هر شخصيت و گروهی کار خودش را انجام می‌دهد تا پس از انتخابات سرنوشت هرکس هر چيزی که هست وجدانش آسوده باشد و احساس نکند که عذاب وجدان يا مسووليتی دارد. اگر من يا نزديکانم وارد انتخابات شديم، سعی می‌کنيم اخلاق اسلامی و حرمت ديگران را رعايت کنيم و از آن‌چه موجب تخريب و تضعيف می‌شود دوری کنيم و اين را به ديگران هم توصيه می‌کنم.

کروبی درباره‌ اولويت‌های بخش اجرايی کشور نيز گفت: ضمن اين‌که مسايل سياسی، آزادی، حقوق شهروندی، حرمت افراد و حفظ حريم آن‌ها برای من بسيار مهم است، مساله‌ معيشت و مساله اقتصادی را مهم‌ترين موضوع و اولويت کشور می‌دانم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: به جد در حال مشورت هستم، مديون هيچ تشکل و گروه سياسی نيستم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016