سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: طرح امنيت اجتماعی پايان ندارد، مهر

- رقم جرائم رانندگی بايد افزايش يابد

ساری - خبرگزاری مهر: جانشين فرماندهی ناجا با تاکيد بر ارتقاء فرهنگ رعايت حقوق ترافيک در جامعه از سوی شهروندان اظهار داشت: به منظور اجرای دقيق قوانين راهنمايی و رانندگی بايد رقم اعمال جرائم رانندگی در کشور افزايش يابد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرتيپ پاسدار احمد رضا رادان صبح سه شنبه در همايش دو روزه روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاههای مازندران در ساری افزود: اکنون به واسطه اعمال جرائم سبک در راهنمايی و رانندگی، تخلفات افزونتر و جرائم بيشتر می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطر نشان کرد: در همه جای دنيا اعمال جرائم سنگين برای افزايش فرهنگ ايمنی و ترافيک جايز است.

طرح ارتقا امنيت اجتماعی استمرار خواهد داشت

جانشين فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران با اشاره به اينکه هيچ کجای کشور نبايد جايگاهی برای اعمال زشت و نابه هنجار مزاحمين وجود داشته باشد، تصريح کرد: تا فراهم شدن امنيت کامل و نهايی در جامعه طرح ارتقاء امنيت اجتماعی مستدام خواهد بود و به عبارتی پايان ندارد.

رادان با بيان اينکه توفيق خدمت در ناجا سبب پرکردن کوله بار آخرت به اعمال ثواب و نيک است، يادآور شد: فعاليت در نيروی انتظامی در عين حساسيت و سخت بودن بسيار شيرين و امن آفرين است.

وی با اعلام اين مهم که جدی گرفتن امر آموزش در پاسگاهها و کلانتری ها اجتناب ناپذير است، افزود: با رعايت حفظ حقوق شهروندی و احترام به همنوع بايد فرهنگ ترافيک و ايمنی جاده ای در کشور نهادينه شود.

جانشين فرماندهی ناجا با بيان اينکه برخورد نيروهای پليس در هنگام اعمال جرائم حتی با افراد متخلف هم بايد نرم و محترمانه باشد، تصريح کرد: همه نهادهای فرهنگی، امنيتی، اجتماعی و پليسی بايد با اتحاد يکديگر نظم عمومی را در جامعه رونق دهند.

وی در ادامه با اشاره به گردشگر پذير بودن مازندران و ايجاد جرائم و آسيب های اجتماعی در جامعه افزود: تداوم اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی زمينه را برای حضور مطمئن گردشگران و جهانگردان به استان مازندران فراهم کرده است.

رادان با تشکر از تعامل مثبت و سازنده معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی مازندران با اصحاب رسانه استان خواستار همکاری و تعامل بيشتر رسانه ها با پليس در اجرای موفق طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در استان و کشور شد.

به گفته رادان، مازندران هم اکنون در همه شاخص های ارزيابی پليس ناجا بسيار موفق عمل کرده و در رديف چهار استان امن کشور قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016