پنجشنبه 7 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه‌ عمليات تروريستی در بمبئی هند را به شدت محکوم کرد، ايسنا

حسن قشقاوی، سخنگوی وزارت امور خارجه‌ جمهوری اسلامی ايران با صدور بيانيه‌ای، عمليات گروه‌های تروريستی را در شهر مومبای هند که به کشته و زخمی شدن قريب به ۱۰۰۰ نفر شده است، به شدت محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سخنگوی وزارت امور خارجه‌ کشورمان در اين بيانيه ضمن ابراز همدردی دولت و ملت ايران با دولت و ملت هند و خانواده قربانيان و مجروحان حادثه تروريستی فوق بر سياست اصولی جمهوری اسلامی ايران در محکوميت و مخالفت با هر گونه اقدام تروريستی تاکيد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ايران نيز يکی از قربانيان اقدامات تروريستی در سال‌های گذشته بوده و از اين رو آمادگی خود را در جهت مبارزه با اين پديده شوم در همه سطوح اعلام می‌کند.

قشقاوی در پاسخ به اين پرسش که آيا هيچ ايرانی‌ای در اين حادثه تروريستی آسيب ديده است؟ اظهارکرد: بر اساس آخرين اطلاعات واصله از نمايندگی‌های جمهوری اسلامی ايران در هند کليه اتباع کشورمان اعم از ايرانيان مقيم و غيرمقيم سالم هستند و آسيبی به آنها نرسيده است.





















Copyright: gooya.com 2016