سه شنبه 12 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم يادبود محمد مختاری و محمدجعفر پوينده برگزار می شود، خبرنگاران صلح

مريم آموسا - دهمين سالگرد «محمد مختاری» و «محمد جعفر پوينده» ساعت ۱۴ تا ۱۶ جمعه ۱۵ آذر ماه بر سر مزار آن ها در امامزاده طاهر برگزار می شود.

«مريم مختاری» گفت: «همزمان با سالگرد اين ۲ عزيز از دست رفته، خانواده ها تصميم گرفتند که همانند سال های قبل بر سر مزار آن ها جمع شوند و ياد و خاطره اين عزيزان که جانشان را بر سر آزادی بيان از دست داده اند، را زنده نگه دارند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته همسر محمد مختاری، در اين مراسم پيام «سهراب مختاری» و «سيما پوينده» که در خارج از کشور به سر می برند، خوانده خواهد شد و در ادامه نيز تعدادی از شاعران شعرخوانی خواهند کرد.

او درباره وضيعت تجديد چاپ کتاب های محمد مختاری نيز گفت: «ناشر تمام آثار مختاری انتشارات طوس است که در اين سال ها، اقدام به تجديد چاپ اين آثار نکرده است. قصد داريم با انتشار نامه ای خواستار پيگيری اين انتشارات برای تجديد چاپ آثار مختاری باشيم.»

«صفا پوينده» خواهر محمد جعفر پوينده نيز درباره وضيعت انتشار آثار پوينده گفت: «تمام اين آثار که شامل ۲۷ عنوان کتاب می شوند، در اختيار نشر چشمه گذاشته شده اند که اميدواريم ناشر نسبت به تجديد چاپ اين آثار اقدام کند.»

دهمين سالگرد محمد جعفر پوينده و محمد مختاری از سوی خانواده آن ها در امامزاده طاهر کرج برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016