دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو پيشنهاد کاری احمدی نژاد برای علی کردان، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
علی کردان به زودی از بين دو گزينه مديريتی که از سوی رييس جمهور به وی پيشنهاد شده يکی را انتخاب خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، به دنبال استيضاح علی کردان از وزارت کشور که کمتر از يک ماه پيش از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، محمود احمدی‌‏نژاد، رييس جمهوری به علی کردان پيشنهاد داده تا از بين رياست سازمان تامين اجتماعی و معاونت برنامه‌‏ريزی و نظارت راهبردی رييس جمهور يکی را انتخاب کند.
در حال حاضر حسينعلی ضيايی، رييس سازمان تامين اجتماعی است. وی که پيش از اين رييس سازمان بازنشستگی کشوری بوده، پس از انتصاب به دليل اختلاف نظر با وزارت رفاه و تامين اجتماعی درباره بزرگترين شرکت تحت مجموعه سازمان تامين اجتماعی- شستا- با تاسيس شرکت سرمايه‌‏گذاری آتيه تامين اجتماعی مانع از بهره‌‏برداری وزارت رفاه و تامين اجتماعی از بخشی از منابع مالی سازمان شد.
در صورتی که علی کردان، مديريت سازمان تامين اجتماعی که ثروتمندترين نهاد عمومی کشور است را برعهده بگيرد، درحلقه چالش بين وزارت رفاه و وزارت کار و اموراجتماعی قرار خواهد گرفت.
روز گذشته خبرگزاری ايلنا به نقل از يک مقام آگاه در دولت خبر از برکناری امير منصور برقعی، معاون برنامه‌‏ريزی و نظارت راهبردی رييس جمهور و انتصاب علی کردان به جای وی را داد. اگرچه اين خبر تنها از سوی روابط عمومی معاونت برنامه‌‏ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری آنهم در راستای رسالت سازمانی تکذيب شده است، اما بر اساس آخرين گزارش‌‏های رسيده هر گونه تغيير در اين دو سازمان منوط به تصميم شخصی علی کردان خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016