جمعه 29 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرباسچی، دبير کل کارگزاران: پيشنهاد دولت وحدت ملی در شورای مرکزی حزب به تصويب رسيده است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگی از افزايش و ترميم اعضای شورای مرکزی اين حزب در آينده نزديک خبر داد.

غلامحسين کرباسچی در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، با اشاره به کاهش اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران طی چند سال اخير، اظهار داشت: طبق اساسنامه، اعضای شورای مرکزی بايد ۲۵ نفر باشند اما اخيراً تعداد اعضای شورای مرکزی ريزش داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی يادآور شد: برخی از اعضای شورای مرکزی به خارج کشور رفتند، برخی کناره‌‏گيری و برخی ديگر هم فوت کردند، اين عوامل به همراه ساير عوامل باعث ريزش تعداد اعضای شورای مرکزی شد و قرار است تعدادی ديگر را جايگزين آنان کنيم.
کرباسچی در بخش ديگری از سخنانش، بر تشکيل دولت وحدت ملی تاکيد کرد و آن را موضع رسمی حزب کارگزاران خواند.
وی اضافه کرد: بحث دولت وحدت ملی ديدگاه حزب است، به اعتقاد کارگزاران اگر همه نيروهای دلسوز و فعال جمع شوند، می‌‏توان مشکلات را حل و فصل کرد.
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: مسايل کشور ساده نيست و دارای پيچيدگی‌‏های فراوان است و کسی نمی‌‏تواند بگويد که به تنهايی همه اين مشکلات را حل می‌‏کند و به تنهايی حريف مسايل کشور است، هرچه از نيروهای کارآمدتر و باتجربه کمک گيرد، قطعا مشکلات نيز راحت‌‏تر حل می‌‏شود.
کرباسچی در پايان سخنانش بيان کرد که اگر بحث دولت وحدت ملی به سرانجامی نرسيد،‌‏ وحدت اصلاح‌‏طلبان توصيه می‌‏شود و اين موضوع در شورای مرکزی کارگزاران به تصويب رسيده است.





















Copyright: gooya.com 2016