دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقه تلويزيوني كه استان اصفهان را تعطيل كرد، تابناك

مسابقه جذاب 101 كه از شبكه سوم سيما پخش مي‌شود، اين هفته با حضور ميهمانان خود، موجب تعطيل شدن استان اصفهان در روزهاي برگزاري مسابقه شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، اين مسابقه كه با مشاركت سازمان‌ها و ادارات شركت كننده و نيز صدا و سيما پخش و توليد مي‌شود، اين هفته با مشاركت سازمان شهرداري‌هاي استان اصفهان، شركت‌كنندگان و حاضران در استوديو را از ميان شهرداران اين استان برگزيد، به گونه‌اي كه اكثريت قريب به اتفاق شهرداران شهرهاي كوچك و بزرگ اين استان به جز كلان شهر اصفهان در اين مسابقه حاضر شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اين گزارش، اين حضور كه در نوع خود از لحاظ جمع‌آوري اين خيل عظيم مديران عالي رتبه يك استان در يك برنامه رسانه‌اي بي‌سابقه است، سبب شده بود تا امورات شهرهاي اين استان در روزهاي برگزاري و ضبط اين مسابقه، عملا بر زمين بماند، چرا كه بنا بر اخبار رسيده، مديران دفتر برخي از اين شهرداران در روزهاي توليد اين مسابقه به مراجعان اظهار مي‌كرده‌اند كه آقاي شهردار براي شركت در همايشي به تهران رفته‌اند! و ارباب رجوع و مردم از همه جا بي‌خبر و غالبا نيازمند هم پس از چند روز، نتيجه همايش شهردار و مدير شهر خود را در تلويزيون و با تشويق و دست زدن‌هاي پي‌درپي ديدند.

isfahan-state-gvmnt-clsd-tv-show.jpg
اين در حالي است كه بسياري از پيمانكاران و مراجعه‌كنندگاني كه گره كار خود را تنها به دست شهردار خود گشودني مي‌ديدند، در زمان ضبط مسابقه 101 دست از پا درازتر در انتظار بازگشت عالي‌ترين مدير شهري خود از يك همايش يا مسابقه تلويزيوني بودند.





















Copyright: gooya.com 2016