دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام فضلي‌نژاد در گفتگو با فارس: فردا به شكايات شيرين عبادي پاسخ مي‌دهم

پژوهشگر موسسه كيهان با اشاره به شكايت شيرين عبادي گفت: فردا در جلسه دادسراي كاركنان دولت به شكايات شيرين عبادي پاسخ مي‌دهم.

پيام فضلي نژاد پژوهشگر موسسه كيهان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص شكايت شيرين عبادي اظهار داشت: شيرين عبادي، به علت سخنراني من در اردوي طرح ولايت دانشجويان بسيجي در اهواز و نيز مقاله "شيرين عبادي؛ جانباز شاهنشاه آريامهر" تاكنون دو شكايت كيفري را عليه اينجانب در شعب اول و ششم بازپرسي دادسراي كاركنان دولت طرح كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي درباره علت شكايت عبادي افزود: بر اساس دستور بازپرس محترم شعبه اول دادسراي كاركنان دولت، روز سه شنبه براي آغاز تحقيقات قضايي در خصوص شكايت شيرين عبادي به دادستاني مراجعه خواهم كرد و مستندات خود را ارائه مي‌كنم بر اين اساس وي تاكنون شكايات متعددي عليه بنده طرح كرده كه تاكنون به دو شعبه اول و ششم دادسراي كاركنان دولت احضار شده‌ام.
فضلي نژاد تصريح كرد: عبادي ابتدا مسئله جانبازي‌اش براي شاه را تكذيب نمود و پس از آن ما هم سند آن را به روايت روزنامه رستاخيز و خبرگزاري پارس در سال 1356 در روزهاي پنجم و ششم شهريور 1387 در روزنامه كيهان فاش كرديم كه پس از افشاي اصل سند وي به جاي عذرخواهي از ملت مسلمان ايران، از من شكايت كرد.

وي خاطرنشان كرد: شكايت ديگر عبادي پيرامون افشاگري در اردوي طرح ولايت دانشجويان بسيجي خوزستان است.

اين روزنامه نگار با تاكيد بر اينكه افشاگري‌هاي آتي ما درباره «ماهيت كارگزاران فمينيسم راديكال در ايران» تكان دهنده است، اظهار داشت: اخباري از برخي تعاملات شيرين عبادي در اختيار دارم كه اگر دادگاهي علني براي رسيدگي به اتهامات من تشكيل شود، آنان را منتشر خواهم كرد.

وي با اشاره به فعاليت كانون مدافعان حقوق بشر افزود: در اين موارد، قانون اجازه داده تا چنين گزارش‌هايي براي اقدام مقتضي قضايي تقديم دادستان عمومي و انقلاب تهران شود كه اين گزارش مستندا گوياي ماهيت پنهان كانون مدافعان حقوق بشر است.

فضلي نژاد در پايان ابراز داشت: اين گزارش در سه سطح در حال تدوين است كه در سطح اول به حاميان اين كانون مي پردازد كه از سوي مديران بنياد اشرف پهلوي، رهبران سابق گروهك تروريستي منافقين و دولت ايالات متحده رسما حمايت مي‌شوند و سطح دوم اين گزارش پژوهشي به مبارزه ديرينه اعضاء كانون مدافعان حقوق بشر با احكام و قوانين اسلامي مي پردازد و سطح سوم اين گزارش به سابقه گردانندگان اين كانون مي پردازد كه از سياه ترين بخش هاي اين گزارش است.





















Copyright: gooya.com 2016