دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق محصولی جانشين فرمانده کل قوا در امور انتظامی شد، فارس

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب، طی حکمی صادق محصولی را به جانشينی فرمانده کل قوا در امور انتظامی منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با درخواست وزير کشور مبنی بر تفويض اختيارات فرماندهی کل قوا در امور انتظامی به وزير کشور موافقت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متن نامه آقای محصولی وزير کشور و پاسخ حضرت آيت‌الله خامنه‌ای به اين شرح است:
بسمه تعالی
محضرت مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
با اهدا سلام و تحيات الهی
احتراما به استحضار می‌رساند نظر به مسئوليت خطير وزارت کشور در موضوع نظم و امنيت و تامين آسايش عمومی و نيز ارتباط تنگاتنگی که به موجب قانون، بين وزارت کشور و نيروی انتظامی در جهت تحقق اين مهم وجود دارد، از محضر معظم فرماندهی کل قوا استدعا دارد تا در صورت مصلحت و به منظور تلاش در جهت دستيابی به نظمی پويا و امنيتی پايدار، اختيارات آن فرماندهی معزز را در امور ناجا تحت عنوان جانشينی فرماندهی معظم کل قوا در امور نيروی انتظامی، به وزير کشور تفويض فرمايند.
از خداوند منان مسئلت دارم تا برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظايف شرعی و ايفای مسئوليت‌های قانونی، عنايات و برکات خود را شامل حال همه خدمتگذاران گرداند و سايه پرخير و برکت حضرتعالی را بر سر تمام مسلمين جهان به ويژه ملت شريف ايران اسلامی مستدام فرماييد.
صادق محصولی

بسم الله الرحمن الرحيم
با توجه به جهاتی که مرقوم داشته‌ايد شما را به جانشينی فرمانده کل قوا در امور انتظامی منصوب می‌کنم. تفصيل اختيارات وحدود آن در نامه ستاد کل فرماندهی ابلاغ خواهد شد. انشاءالله موفق باشيد.





















Copyright: gooya.com 2016