شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختلاط دختر و پسر، واحد بين‌المللی دانشگاه تهران را تعطيل می کند؟ انتخاب

خبرگزاری انتخاب : وزارت علوم در گزارشی که در مورد اين دانشگاه تهيه کرده برخی دلايل جهت تعطيلی اين دانشگاه را «شدت فاجعه آميز مختلط بودن دختران و پسران»، «گرانی بی حد...» و مسائلی از اين دست عنوان کرده است.

واحد بين‌المللی دانشگاه تهران در جزيره کيش در آستانه تعطيلی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، اين دانشگاه که با عنوان «پرديس بين المللی کيش دانشگاه تهران» فعاليت می کند، به دليل برخی مسائل ، با خطر تعطيلی مواجه است.

وزارت علوم در گزارشی که در مورد اين دانشگاه تهيه کرده برخی دلايل جهت تعطيلی اين دانشگاه را «شدت فاجعه آميز مختلط بودن دختران و پسران»، «گرانی بی حد...» و مسائلی از اين دست عنوان کرده است.

همچنين شنيده شده وزير علوم نظر مثبت برخی مقامات ارشد دولتی برای تعطيلی اين دانشگاه را به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، دانشگاه پرديس کيش که از سوی دانشگاه تهران به عنوان «تجلی حضور جدی اين دانشگاه در عرصه های بين المللی» معرفی شده ، اعلام کرده که به فارغ التحصيلان اين دانشگده، مدرک اصلی دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016