سه شنبه 15 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودداری لاريجانی از ديدار با يک عضو کنگره آمريکا، وال استريت ژورنال: مشخص نيست که چرا لاريجانی جا زد، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : رئيس کميته امور خارجی مجلس نمايندگان آمريکا در ميانه دسامبر سال ۲۰۰۸ تلاش کرد با يکی از مقامات عالی رتبه ايران ملاقات کند، اما در آخرين لحظات مورد بی اعتنايی قرار گرفت و اين بی اعتنايی نشانگر چالشهايی است که دولت «باراک اوباما»، رئيس جمهور آمريکا برای گفتگو با تهران با آن روبروست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه «وال استريت ژورنال» در ادعايی جديد، از لغو ديداری برنامه ريزی شده ميان علی لاريجانی و رئيس کميته امور خارجی مجلس نمايندگان آمريکا در ميانه دسامبر سال گذشته ميلادی (اواخر آذر) خبر داد.

«وال استريت ژورنال» نوشت: «هاوارد برمن»، رئيس کميته امور خارجی مجلس نمايندگان آمريکا در ميانه دسامبر سال ۲۰۰۸ تلاش کرد با يکی از مقامات عالی رتبه ايران ملاقات کند، اما در آخرين لحظات مورد بی اعتنايی قرار گرفت و اين بی اعتنايی نشانگر چالشهايی است که دولت «باراک اوباما»، رئيس جمهور آمريکا برای گفتگو با تهران با آن روبروست.

وال استريت ژورنال می نويسد: هاوارد برمن، نماينده دموکرات کاليفرنيا، اعلام کرد که تيم اوباما در کنار تيم بوش در کاخ سفيد در حال برنامه ريزی ‏برای ملاقات با ايران در بحرين هستند.‏ ديدار علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران، می توانست سطح بالاترين ملاقات بين دو کشور، بعد از انقلاب ايران در ‏سال ۱۹۷۹ باشد. مشخص نيست که چرا لاريجانی، جا زد.‏

بنا به گفته يکی از مقامات ارشد دولت اوباما، «هاوارد برمن»، نماينده دموکرات از ايالت کاليفرنيا به تيم انتقالی اوباما و کاخ سفيد بوش از يک ملاقات برنامه ريزی شده در بحرين اطلاع داد.





















Copyright: gooya.com 2016