دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: اميدواريم همه اصولگرايان پشت سر احمدی‌‏نژاد قرار گيرند، نگران سلامت انتخابات هستيم، ايلنا

- جامعه نيازمند تغيير است

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو‌‏ شورای ‌‏مرکزی مجمع ‌‏روحانيون مبارز، گفت: از دو قطبی شدن انتخابات رياست‌‏جمهوری استقبال می‌‏کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار"ايلنا" محمد علی ابطحی در حاشيه مراسم اعلام کانديداتوری خاتمی در دفتر مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه جامعه نيازمند تغيير است، اظهارداشت: بر اساس نظرسنجی‌‏هايی که تاکنون انجام شده است استقبال مردم از آقای خاتمی بسيار زياد است.
وی افزود: پيش‌‏بينی می‌‏کنيم که انتخابات آينده دوقطبی باشد و از اينکه همه اصولگرايان پشت سر آقای احمدی‌‏نژاد قرار گيرند استقبال می‌‏کنيم تا ما نيز با يک کانديدای رقابت نماييم.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز در خصوص نگرانی اصلاح‌‏طلبان از سلامت انتخابات،‌‏گفت: طبيعتا مساله سلامت انتخابات همواره يکی از نگرانی‌‏های ما در انتخابات‌‏های اخير بوده است و الان هم اين نگرانی وجود دارد اما تصور می‌‏کنيم اگر ميزان استقبال فراهم باشد می‌‏توانيم از گردنه تخلفات عبور کنيم.
ابطحی در پاسخ به اين سوال که با حضور آقای خاتمی، آيا آقای کروبی در صحنه می‌‏ماند يا خير؟ اظهارداشت: همانطور که آقای خاتمی کردند، اعلام حضور ايشان در انتخابات به معنای آن نيست که جای کسی تنگ شود و همه افکار و ايده‌‏ها در صحنه حضور دارند.
وی تاکيد کرد: جريان عمومی کشور به سمتی می‌‏رود که اصلاح‌‏طلبان بتواند با نگاه به آينده وضعيت انتخابات را ترسيم کنند.





















Copyright: gooya.com 2016