شنبه 19 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات کشور تا ماه آينده، ايسنا

وزير کشور از آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات کشور از ماه آينده خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، صادق محصولی خاطرنشان کرد: در اين زمينه فعاليت‌های انتخاباتی وزارت کشور از ماه‌های قبلی آغاز شده و هم اکنون نيز ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که در حاشيه مراسم رونمايی از سورن ELX و رونمايی دومين موتور از خانواده موتورهای ملی ايران خودرو صحبت می‌کرد، يادآور شد: با توجه به اينکه انتخابات رياست جمهوری پيچيدگی کمتری نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراها دارد لذا شمارش آرا با دست هم تا ۲۴ ساعت امکان پذير است.

او درباره جلسات رياست جمهوری با مسئولان حمل و نقل عمومی کشور گفت: در اين باره جلسات متعددی رئيس جمهور با مسئولين مربوطه از جمله با شهردار، وزير صنايع و رئيس شورای شهر تهران برگزار شده و نتايج خوبی نيز اين جلسات در بر داشته است که اميدواريم طرح جامع ترافيک و حمل و نقل عمومی تهران به زودی تصويب شود.

وی با اشاره به توضيحاتی بيشتر در اين خصوص گفت: چيزی که تنظيم شده بود با مصوبات قبلی تعارضات زيادی داشت از جمله اين که پيشرفتی که برای مترو تهران طبق مصوبات قبلی تا سال ۹۱ در نظر گرفته شده بود خوشبينانه بود که در اين زمينه نيز مسئولين شهرداری اعلام کردند که می‌توانند اين کار را تا پايان چشم‌انداز ۲۰ ساله محقق کنند که نياز به کار کارشناسی و ايجاد تمهيداتی برای مصوب کردن نهايی داشت.

محصولی تاکيد کرد: واگن‌های مورد تعهد وزارت کشور برای مترو ظرف اين هفته به ناوگان حمل و نقل مترو تحويل داده می‌شود و زمان استفاده از آنها نيز با مسئولين مترو خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016