سه شنبه 29 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای مرکزی کارگزاران: کانديداتوری کرباسچی دروغ است، فردا

تلاش می کنيم که اصلاح طلبان به کانديدای واحد برسند اما اگر اين موضوع محقق نشد آنگاه تصميم ديگری می گيريم. البته ابتدا تلاش کرديم بحث دولت ائتلافی را پيش ببريم که نشد.
مواضع حزب گارگزاران سازندگی مثل آفتاب روشن است اما برخی که جلو چشمشان را ابرفرا گرفته نمی توانند اين را ببينند.

يدالله طاهرنژاد در گفت و گو با خبرنگار«فردا» درباره اخبار و مواضع متفاوتی که از سوی اعضای مرکزی کارگزاران ممنتشر می شود، گفت: موضع رسمی ما حمايت از کانديدای واحد اصلاح طلبان است. البته ابتدا تلاش کرديم بحث دولت ائتلافی را پيش ببريم که نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو شورای مرکزی کارگزاران ادامه داد: الان هم تلاش می کنيم که اصلاح طلبان به کانديدای واحد برسند اما اگر اين موضوع محقق نشد آنگاه تصميم ديگری می گيريم.

اظهارات طاهر نژاد در حالی است که طی روزهای اخير خبرها و گزارش های متفاوت و گاه ضد و نقيضی درباره اين حزب منتشر شده است. علاوه بر محمد هاشمی عضو شاخص اين حزب که تمايل به کانديداتوری خود را تاييد کرده، اخيرا بحث کانديداتوری غلامحسين کرباسچی هم به ميان آمده و گفته شده که تا آخر اين هفته بيانيه انتخاباتی او نيز منتشر می شود. همچنين طيف ديگری از اعضای کارگزاران همچون عطريانفربه کانديداتوری سيد محمد خاتمی تمايل دارند.

کانديداتوری کرباسچی دروغ است

با اين حال طاهرنژاد که به نظر می رسد از حاميان کانديداتوری خاتمی باشد، خبر کانديداتوری کرباسچی دبير کل حزب را خبر سازی می داند و تکذيب می کند. او می گويد: اين گونه خبر سازی ها اهداف خاصی را دنبال می کند و مطمئنا دروغ است.

وی در پاسخ به ان سوال که آيا شما همچنان اميدواريد اصلاح طلبان به اجماع برسند، به نام سايت«فردا» اشاره کرد و گفت: فردا يعنی اميد. چون فردايی هست بايد اميدوار بود. در سياست چيزی به نام نا اميدی نداريم. لذا ما از ائتلاف اصلاح طلبان هنوز نا اميد نيستيم و تلاش خود را برای اين منظور انجام می دهيم.

گفتنی است تا کنون مهدی کروبی و سيد محمد خاتمی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و گفته می شود مر حسين موسوی نيز قرار است به جمع اين دو بپيوندد.





















Copyright: gooya.com 2016