سه شنبه 29 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: آن هايی که فکر می‌کنند دقيقه ۹۰ کنار می‌روم در اشتباهند، فارس

خبرگزاری فارس: دبير کل حزب اعتماد ملی گفت: افرادی که فکر می‌کنند من در دقيقه ۹۰ کنار می‌کشم در اشتباهند چرا که ما در حال کار کردن هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام مهدی کروبی دبير کل حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در پاسخ به اين سوال که برخی افراطيون دوم خردادی اظهاراتی مبنی بر کنار کشيدن شما در دقيقه ۹۰ مطرح می‌کنند، ارزيابی شما چيست، اظهار داشت: من نمی‌دانم انگيزه اين افراد از مطرح کردن اينگونه اظهارات چيست.
وی با بيان اينکه من بارها گفته‌ام در عرصه انتخابات می‌مانم، تاکيد کرد: من اولين نفری بودم که کانديداتوری خود را رسما اعلام کردم و مدت‌ها است که در اين عرصه کار می‌کنم، طبيعی است که وظيفه خود می‌دانم تا پايان در اين عرصه باشم.
کروبی افزود: در عرصه انتخابات تا پايان هستم اما در نهايت تصميم با مردم است که به چه کسی رای دهند از اين رو نبايد به تخريب يکديگر بپردازيم و بايد همواره مردم را در عرصه انتخابات تشويق کنيم.
وی ادامه داد: نبايد در خصوص افراد شايعه‌پراکنی کرد و افرادی که فکر می‌کنند من کنار می‌کشم در اشتباهند چرا که ما در حال کار کردن هستيم و طبيعی است که عده‌ای از ما حمايت و به ما دلبسته‌اند و با "طناب من به چاه افتاده‌اند "؛ حال من بيايم کنار و رهايشان کنم.
دبير کل حزب اعتماد ملی در ادامه با تاکيد بر اينکه من و خاتمی از جبهه دوم خرداد اعلام آمادگی کرده‌ايم، خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد و قرائن برمی‌آيد که مهندس موسوی وارد صحنه شوند اما هنوز تا پايان ثبت‌نام احتمال دارد افراد ديگری بيايند و معلوم نيست تا پايان چند نفر از جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌آيند.
وی با اشاره به اينکه من برای کسی تکليف تعيين نمی‌کنم اما فکر می‌کنم هر کسی ترديد و شک دارد قبلش بايد ترديد و شک خود را برطرف می‌کرد نه حالا، گفت: بايد همه تلاش کنيم برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه و مردم در نهايت تصميم می‌گيرند به چه کسی رای دهند.
کروبی در پايان از احمدی‌نژاد، قاليباف و جهرمی به عنوان گزينه‌های احتمالی اصولگرايان در عرصه انتخابات ياد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016