پنجشنبه 1 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روايت کيهان از يک جلسه خصوصی خاتمی، آفتاب

* شخصی به نام «س» که مدير مسئول يک روزنامه محلی است فرياد می‌زند «برای نابودی احمدی نژاد صلوات»! و تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن آن که می‌خنديدند، صلوات فرستادند!!


آفتاب: کيهان بدون ذکر منبع به انتشار اظهار نظر سيد محمد خاتمی در يک جلسه خصوصی پرداخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی آفتاب،‌ کيهان در شماره رو پنجشنبه خود خبر داده است که: «در جريان ملاقات جمعی از اصلاح طلبان کرمانشاه با آقای خاتمی و در حالی که آقای خاتمی مشغول سخنرانی برای آنها بود، شخصی به نام «س» که مدير مسئول يک روزنامه محلی است فرياد می‌زند «برای نابودی احمدی نژاد صلوات»! و تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن آن که می‌خنديدند، صلوات فرستادند».

کيهان افزوده است: «در اين هنگام آقای خاتمی بدون آن که به شخص ياد شده اعتراض کند خطاب به حاضران می‌گويد: "نابودی فرد مهم نيست. ما بايد کاری بکنيم که اين طرز تفکر نابود شود. حالا برای نابودی اين تفکر صلوات بفرستيد»!

کيهان در پايان خبر خود نيز خاظرنشان ساخته است: «در خور توجه آن که آقای خاتمی در دوران رياست جمهوری خود در واکنش به شعار مرگ بر آمريکا گفته بود؛ من با شعار مرگ موافق نيستم و امروز از حاضران می‌خواهد برای مرگ تفکری که در مقابل آمريکا ايستاده است، صلوات بفرستند».





















Copyright: gooya.com 2016