دوشنبه 5 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: در تنظيم بودجه ۸۸ و در انتخابات آتی، عرصه‌ جامعه با آراء مختلف مواجه است، ايسنا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، دکتر علی لاريجانی در سخنان پيش از دستور امروز خود گفت: امروز چه در تنظيم بودجه متناسب سال آينده و چه در انتخابات سال آتی، عرصه‌ جامعه ما با آراء مختلف مواجه است و اين اگر با قواره‌ ارزشی همراه باشد، امری طبيعی و حسن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس مجلس با تاکيد بر اين‌که تخريب و تحقير آراء يکديگر، جامعه را از فهم درست دور کرده و بستر مشورت پذيری را سلب می‌نمايد، گفت: بايد از آن پرهيز کرد.

وی هم‌چنين با اشاره به تحريفاتی که در چند روز اخير به خاطر موضوعی جزئی در مورد کشور بحرين در صحنه منطقه رخ داده است، گفت: ملاحظه کرديد که چه داستان سرايی و چه رفت و آمدهای غيرمعمول پيرامون يک اظهار نظر تاريخی به وجود آوردند. خيلی روشن است دولت بحرين، دولت دوست و همسايه ماست و ما احترام زيادی برای ملت و دولت بحرين قائل هستيم. اما چرا برخی کشورها تلاش در ايجاد تفرقه نمودند، شايد به دليل ايجاد انحراف از مساله مهم و کانون فعلی امت اسلامی يعنی توجه به ملت فلسطين باشد.

لاريجانی در پايان افزود: هر چند خيلی زود موضوع مکشوف شد، اما هوشياری و دقت عمل دولت‌های همسايه لازمه رفع اين دسايس خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016