چهارشنبه 7 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری يک ايرانی در ميان متهمين انفجار قاهره، فردا

نيروهای پليس بلافاصله از پله های هتل بالا ميروند و فرد ايرانی را مشاهده ميکنند که دارد از پله ها پايين ميايد. وی دستگير شده اما تاکنون هيچ اتهامی به او زده نشده است.
نيروهای مصری يک ايرانی را در ميان متهمين به دست داشتن در انفجار روز گذشته قاهره دستگير کردند. به گفته منايع مصری اين شخص زمان وقوع انفجار بيرون هتلی که بمب در آن منفجر شد حضورداشته است. اين انفجار يک کشته و ۲۳ زخمی برجای گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا»، شاهدان واقعه گفته اند بمب از طبقات بالای هتل به ميان خيايان روبروی هتل، که در نزديکی مسجد امام حسين قرار دارد، پرتاب شده است. نيروهای پليس بلافاصله از پله های هتل بالا ميروند و فرد ايرانی را مشاهده ميکنند که دارد از پله ها پايين ميايد. وی دستگير شده اما تاکنون هيچ اتهامی به او زده نشده است.

پليس مصر از اعلام اسم اين فرد خوداری کرده و ميگويد ۱۳ نفر ديگر نيز برای تحقيقات بازداشت شده اند که بسياری از آنهاپس از بازجويی آزاد خواهند شد.

پايگاه خبری العربيه هم گزارش داد مظنون اصلی پليس در اين ماجرا تعدادی پاکستانی هستند که اندکی قبل از بحرين به مصر آمده بودند. بدون بردن وسايلشان هتل را ترک کرده اند

در اين انفجار يک جهانگرد زن فرانسوی کشته و ۲۳ نفر ديگر زخمی شدند که ۱۳ نفر فرانسوی،سه نفر اهل عربستان و ۴ نفر مصری هستند.





















Copyright: gooya.com 2016