پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن ۱۲ پرسنل ناجا در نزديکی مرز پاکستان تائيد شد، مهر

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور صبح امروز خبر شهادت ۱۲ نفر از پرسنل نيروی انتظامی در نزديکی مرز پاکستان را تائيد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرتيپ احمد رضا رادان در يک نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد ناجا گفت: طی چند روز گذشته يک خودرو تدارکات نيروی انتظامی در نزديکی مرز پاکستان در حال انتقال ۱۲ تن از پرسنل اين نيرو بود که در ميانه راه اشرار به خودرو حمله ور شدند که متاسفانه بر اثر اين درگيری تمام ۱۲ سرنشين اين خودرو به شهادت رسيدند.

وی ادامه داد: اينکه اين اشرار از عوامل عبدالمالک ريگی بوده اند يا خير هنوز مشخص نيست و ناجا اين موضوع را دارد بررسی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور با اشاره به کنترل مرزهای مشترک ايران و پاکستان گفت: کشور پاکستان هيچگونه نظارتی بر روی مرزهای خود ندارد و اشرار به راحتی در اين مرزها تردد می کنند.

وی افزود: پيگيری ما برای سامان بخشی به اين موضوع از طرف کشور پاکستان تا امروز به نتيجه نرسيده است و هربار که ما آدرس ويا مشخصات اشرار را در اختيار مقامات پاکستانی قرار می دهيم اشرار مکان خود را تغيير می دهند و اگر دولت پاکستان در مقابله با آنها ناتوان است می تواند به ما اجازه دهد و ما حاضريم وارد خاک پاکستان شده و عمليات انهدام و قلع و قمع اشرار را آغاز کنيم.

سرتيپ رادان اظهار داشت: کشور ايران به دليل همسايگی با بزرگ ترين توليد کننده مواد مخدر دنيا در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و هر ساله شهدای زيادی در اين راه جان خود را از دست می دهند و براساس آمارهای موجود تا کنون ۲ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

وی درباره بازنگری طرح امنيت اجتماعی گفت: بارها گفته ايم که در اجرای اين طرح هيچ بحثی نيست اما بر سر چگونگی اجرای آن می توان بحث کرد و حتماً در زمانهای مختلف بر اساس شرايط موجود در جامعه بايد طرح را مورد ارزيابی و رصد قرار داد. اما اين موضوع باعث نمی شود حتی لحظه ای پليس از اجرا اين طرح غافل شود.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور درباره افزايش محدوده طرح ترافيک گفت: نظر شخص رئيس جمهور است که آلودگی هوا از راه ايجاد محدوديتهای ترافيکی کاهش يابد.اما چيزی که مهم است اين است که اين محدوده بايد از طريق سيستمهای الکترونيکی کنترل شود نه ماموران پليس.

سرتيپ رادان درباره طرح تعويض پلاک موتورسيکلت ها گفت اين طرح مشکلاتی داشت که پس از بررسی رفع شد و اميدوار هستيم اين طرح تا پايان سال جاری اجرائی شود.





















Copyright: gooya.com 2016