دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قائم مقام وزارت امور خارجه: بعيد است مصر با پذيرش منافقين قصد هم‌آوردي با ما را داشته باشد، ايسنا

قائم مقام وزارت امور خارجه، با اشاره به انتشار اخباري در مورد تصميم دولت مصر مبني بر پذيرش منافقين در اين كشور، گفت: مصري‌ها تاكنون نسبت به ما اشتباهات زيادي مرتكب شده‌اند ولي بعيد مي‌دانم در اين صحنه با ما قصد هم‌آوردي داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين شيخ‌الاسلام، قائم مقام وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالي در مورد برخي اخبار مبني بر تمايل دولت مصر براي پذيرش گروهك تروريستي منافقين، گفت: اگر مصر چنين اشتباهي را مرتكب شود زمينه‌اي براي مقابله به مثل با آن فراهم مي‌شود و ما مقابله به مثل مي‌كنيم.

به گفته‌ي وي اخراج منافقين از عراق قطعي است و اين اتفاق رخ خواهد داد.

شيخ‌الاسلام در پاسخ به سوال ديگري در مورد قول‌هاي مساعد دولت عراق در مورد آزادي ديپلمات‌هاي دربند ايراني، افزود: دولت عراق از طرف خود و از طرف آمريكايي‌ها قول مساعد براي آزادي اين ديپلمات‌ها را داده است؛ اما تا زماني كه من آن‌ها را در تهران نبينم نمي‌توانم چيزي بگويم.





















Copyright: gooya.com 2016