دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: دخل و تصرف کنندگان در آرای مردم بايد در برابر خدا پاسخگو باشند، ايلنا

- اعتراضات گسترده در صورت نگفتن نقدها يکباره خود را نشان می‌دهد

تهران- خبرگزاری کار ايران
کروبی گفت: مبادا يک روز نيروهای مخلص و مومن را توجيه کنند که مصلحت اسلام و مسلمانان در تغيير رأی مردم است و البته نيروهای مخلص نيز نبايد غفلت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، حجت الاسلام و المسلمين مهدی کروبی شب گذشته در ادامه سفر خود به استان گلستان در جمع پرشور مردم بندرگز با اشاره به سال‌های قبل از انقلاب و مبارزه با رژيم ستمشاهی گفت: امام (ره) توانستند همه نهادها و گروه‌ها از جمله حوزه، بازار، دانشگاه، زنان و همه اقشار مختلف مردم را به مسير مبارزه کشاندند.
شيخ اصلاحات با بيان اينکه امام عالمی وارسته و دور انديش بود، تاکيد کرد: مهم‌ترين ويژگی امام خمينی (ره) جايگاه خاص مردمی ايشان بود.
وی با اشاره به اينکه شاه با مواجه با انقلاب مردم ايران غافلگير شده بود، گفت : هرگاه در کشوری دلسوزان نتوانند نقدها و کاستی‌ها را بگويند، اعتراض‌های گسترده نيز يکباره خود را نشان می‌دهد.
دبير کل حزب اعتماد ملی گفت: امام مبنای حکومت خود را بر پايه اسلاميت و جمهوريت گذاشت و زمانی که عده‌ای پيشنهاد دادند که نام نظام جديد را حکومت اسلامی بگذارند، مخالفت کردند و بر ميزان بودن رأی ملت تاکيد داشتند و از همين رو نام و شکل نظام جديد را جمهوری اسلامی قرار دادند.
کروبی در ادامه اظهار داشت: بزرگ‌ترين سفارش امام (ره) حفظ جمهوری اسلامی است و مردم بايد در پاس داشت اين ميراث امام کوشا باشند.
کانديدای انتخابات دهم رياست جمهوری با تاکيد بر اينکه انتخابات صحنه قدرت نمايی مردم است، اظهار داشت : بايد در انتخابات حضوری جدی داشت تا کانديدای مطلوب مردم پيروز شود و وظيفه مسئولين نيز اين است که از آرای مردم صيانت کنند.
کروبی در ادامه هشدار داد: مبادا يک روز نيروهای مخلص و مومن را توجيه کنند که مصلحت اسلام و مسلمانان در تغيير رأی مردم است و البته نيروهای مخلص نيز نبايد غفلت کنند.
شيخ اصلاحات گفت: آنهايی که در آرای مردم دخل و تصرف می‌کنند بايد در برابر خدا پاسخگو باشند.
کروبی در ادامه با اشاره به وضعيت اقتصادی کشور گفت : بايد با تامين امنيت در کشور زمينه و بستر جذب سرمايه‌گذاری را فراهم آوريم و با تلاش و برنامه‌ريزی بيکاری را در کشور کاهش دهيم.
دبير کل حزب اعتماد ملی در پايان به شعار انتخاباتی خود اشاره کرد و گفت: اميدواريم که بتوانيم تغييری گسترده در قوه اجرايی کشور ايجاد کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016