دوشنبه 26 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر زرافشان ممنوع الخروج شد

خبرنامه گويا - بنا بر گزارش های دريافتی، آقای ناصر زرافشان، وکيل خانواده های قربانيان قتل های زنجيره ای و خانم زهرا کاظمی؛ از اعضای کانون نويسندگان ايران و کانون وکلای ايران که به دعوت خانم آنجليکا بير، مقام اول و مسئول روابط اروپا و ايران و آقای دانيل کوهن بنديت، رئيس احزاب سبزهای کل اروپا، به پارلمان اروپا دعوت شده بود تا در نشست «بررسی مسايل محيط زيست در ايران و روابط ايران و اروپا در آينده»، سخنرانی کند، در فرودگاه تهران، ممنوع الخروج اعلام شده و پاسپورت ايشان توسط ماموران اطلاعاتی دولت ايران ضبط گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ممنوع الخروج شدن ناصر زرافشان که در بامداد امروز، دوشنبه ۱۶ مارس، برابر با ۲۶ اسفند روی داد، در چند سال اخير در مورد برخی از فعالان حقوق بشری، صاحب نظران و روزنامه نگاران نيز به مورد اجرا گذاشته شده است که آخرين نمونه آن ممنوع الخروج شدن عبدالرضا تاجيک، روزنامه نگار، بود که قصد داشت صبح روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۸۷ برای شرکت در کنفرانس "سی سال انقلاب ايران" به خارج سفر کند.





















Copyright: gooya.com 2016