دوشنبه 10 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار روزنامه "خورشيد" متوقف شد، ايلنا

مدير عامل سازمان تامين اجتماعی گفت:قرار شد تا انجام اقدامات کارشناسی دقيق تر و لحاظ کردن صرفه و صلاح سازمان و مخاطبان آن روزنامه مذکور منتشر نشود.


ايلنا: به گزارش "ايلنا"به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت،بنا به اعلام مدير عامل سازمان تامين اجتماعی ،در راستای رعايت صرفه و صلاح سازمان تامين اجتماعی و با تصويب هيات مديره اين سازمان تا اطلاع ثانوی روزنامه "خورشيد" منتشر نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ذبيحی مديرعامل سازمان با اعلام اين خبر گفت: در خصوص نحوه و ادامه انتشار روزنامه خورشيد بحث های زيادی صورت گرفت و بر اين اساس تصميم گرفته شد تا انجام اقدامات کارشناسی دقيق تر و لحاظ کردن صرفه و صلاح سازمان و مخاطبان آن (بيمه شدگان و مستمری بگيران و....) روزنامه مذکور تا اطلاع ثانوی منتشر نشود .
مدير عامل سازمان تامين اجتماعی با اشاره به پيام نوروزی مقام معظم رهبری که سال ۸۸ را سال اصلاح الگوی مصرف اعلام کرده اند گفت:ما در تامين اجتماعی تلاش خواهيم کرد تا در راستای تحقق اين پيام که نياز واقعی جامعه امروز ما نيز می باشد اقدامات لازم را بعمل آوريم.
وی از کارکنان سازمان تامين اجتماعی نيز خواست تا برای تحقق اين امر مديريت سازمان را ياری کنند و پيشنهادات خود را در اين خصوص ارائه کنند.





















Copyright: gooya.com 2016