چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متن کامل قانون بودجه ۸۸ منتشر شد، فارس

خبرگزاری فارس: متن کامل قانون بودجه سال ۱۳۸۸ کل کشور که برای اجرا از سوی رئيس‌جمهور به معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری ابلاغ شده است، منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد ۲۸ اسفند ۱۳۸۷، قانون بودجه سال ۱۳۸۸ کل کشور را به همراه تغييرات مصوب و جداول مربوط که در جلسه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی تصويب و به تاييد شورای نگهبان رسيده بود را برای اجرا به معاون برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رئيس‌جمهور ابلاغ کرد.
رئيس‌جمهور لايحه بودجه سال ۱۳۸۸ کل کشور را در تاريخ ۸ بهمن ۱۳۸۷ در ماده واحده‌ای شامل متن ۱۲بندی و در ۶ صفحه به علاوه جداول و رديف‌های تقديم مجلس کرد که مجلس شورای اسلامی پس از بررسی اين لايحه در کميسيون تلفيق و صحن علنی سرانجام در ۲۶ اسفند ۸۷ و پس از رفع ايرادات شورای نگهبان متن ماده واحده را در ۶۲ بند به تصويب رساند.
برای دريافت متن کامل واحده قانون بودجه سال ۱۳۸۸ کل کشور می‌توانيد به پايگاه اطلاع‌رسانی دولت مراجعه کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016