دوشنبه 17 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی ذاکرايان، استاديار حقوق بشر دانشگاه آزاد، ممنوع الخروج شد، ايلنا

ذاکريان که برای حضور در همايش” عدالت انتقالی در سرزمين‌های اشغالی“ عازم شهر فلورانس بود ‏، ممنوع الخروج شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: وکيل ذاکريان از ممنوع الخروج شدن موکل خود خبر داد.
محمد شريف در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب گفت: به پيشنهاد ذاکريان و توسط موسسه دانشگاهی اتحاديه اروپا همايشی تحت عنوان عدالت انتقالی در سرزمين‌های اشغالی در مورد مسائل فلسطين در حال برگزاری است.
وکيل ذاکريان ادامه داد: به دليل اينکه موکلم پيشنهاد دهنده و مجری اين همايش است، قرار بود در تاريخ ۵ فروردين ماه برای شرکت در همايش به شهر فلورانس سفر کند که به وی ممنوع الخروجی بودنش اعلام می‌شود.
وی افزود:همچنان برای استرداد گذرنامه موکلم برای حضور در همايش ”عدالت انتقالی در سرزمين‌های اشغالی“ در حال تلاش هستم.
شريف همچنين در مورد آخرين وضعيت پرونده ذاکريان اظهار داشت: در ۱۵ بهمن ماه سال گذشته جلسه رسيدگی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که در آن جلسه نيز آخرين دفاع اخذ شد، اما تاکنون حکم ابلاغ نشده است.
مهدی ذاکريان استاديار حقوق بشر دانشگاه آزاد اسلامی ، رئيس انجمن ايران روابط بين الملل و پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش‌های علمی و مطالعات استراتژيک خاورميانه در مردادماه سال گذشته به اتهام جاسوسی بازداشت شد.





















Copyright: gooya.com 2016