سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال گسترده از ديدار نوروزی با عبدالله نوری، خرداد

خرداد: استقبال نخبگان و گروه‌های سياسی و دانشجويی از برنامه‌ی ديدار نوروزی با "عبدالله نوری" چشم‌گير بود.

اين برنامه، شامگاه ديشب در منزل مديرمسوول روزنامه‌ی توقيف شده‌ی "خرداد" و از ساعت ۲۰ آغاز شد و تا پاسی از شب ادامه داشت. نخبگان بسياری از طيف‌های گوناگون به‌همراه نمايندگان گروه‌های سياسی به ديدار نوروزی عبدالله نوری آمده بودند و بحث انتخابات در اين ميان داغ بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چهره‌هايی از احزاب مشارکت، کارگزاران، نهضت آزادی، ملی-مذهبی و جبهه‌ی ملی در ميان ديدارکنندگان با وزير کشور دولت اصلاحات به چشم می‌خوردند و اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت، نمايندگانی از سازمان دانش‌آموختگان، گروهی از هوداران اصلاحات ساختاری به‌هم‌راه روزنامه‌نگاران نيز ديگر کسانی بودند که به خانه‌ی نوری آمدند تا ديداری نوروزی با کانديدای احتمالی انتخابات رياست‌جمهوری داشته باشند.

گرچه عبدالله نوری برای حاضران در منزل خود سخنرانی نکرد و درباره‌ی حضور يا عدم حضور خود در انتخابات آتی سخنی نگفت اما در حاشيه‌ی اين برنامه، ميان افراد حاضر بحث‌های گسترده و رايزنی‌هايی در جريان بود و بسياری از چهره‌های سياسی بر ايفای نقش نوری در انتخابات آتی تاکيد داشتند.





















Copyright: gooya.com 2016