سه شنبه 25 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: طرح تشکيل کميته صيانت از آرا همسويی با بيگانگان است، فارس

خبرگزاری فارس: وزير کشور گفت: طرح تسکيل کميته صيانت از آرای مردم و مباحثی از اين دست اجمله اهداف اپوزيسيون برای مخدوش کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است که از سوی برخی افراد اين موضوع دنبال می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، صادق محصولی وزير کشور پيش از ظهر امروز در حاشيه ديدار با سپهبد مالک بن سليمان المعمری رئيس بازرسی کل پليس و گمرکات سلطنتی عمان با بيان اينکه اولين جلسه کميسيون تبليغات انتخاباتی طبق ماده ۶۲ قانون اساسی در خصوص واگذاری امکانات دولتی به صورت مساوی به کانديداها پس از اعلام نهايی برگزار شده است، اظهار داشت: در قالب اين جلسه دستورالعمل‌ها و راهکارهای ويژه برای ساماندهی تبليغات انتخاباتی بر مبنای حق برابر برای تمامی کانديداها در انتخابات تدوين شده که نمايندگان شورای نگهبان ، سازمان صدا و سيما، وزارت کشور در اين جلسات با بحث و بررسی در اين خصوص زمينه‌های فعاليت کانديداهای رياست جمهوری در مهلت قانونی را تسهيل می‌کنند.
وی به کانديداها توصيه کرد با رعايت اخلاق انتخاباتی ضمن جلوگيری از هر گونه تخريب مبنا را حضور و مشارکت حداکثری مردم قرار دهد.
وزير کشور با اشاره به مباحث مطرح شده اخير مبنی بر تشکيل کميته صيانت از آرا نيز اظهار داشت: در سال‌های گذشته هر وقت بحث انتخابات در ايران مطرح می‌شد کشورهای سلطه‌گر با طرح چنين سوالاتی و با هدف زير سوال بردن ويژگی مردمی بودن نظام و مخدوش کردن حضور مردم مباحثی از اين دست را مطرح می‌کرده است.و اکنون نيز با توجه به نزديک شدن انتخابات رياست جمهوری شاهد آن هستيم که رسانه‌های بيگانه و سلطه‌گر و ضد انقلابيون به دنبال ترويج اين موضوع هستند و برخی از ايادی آنها در داخل نيز خط آنها را پی گرفته و حضور مردم در انتخابات را زير سوال می‌برند.
محصولی حضور مردم در انتخابات را نشانه سلامت کامل آن دانست و گفت: وزارت کشور تعهد کامل می‌دهد که هيچ نگرانی از بابت برگزاری سالم انتخابات در کشور وجود ندارد و مطرح شدن اين مسائل تنها دسيسه دشمن است تا از مشارکت مردم جلوگيری کند.
وزير کشور حضور گسترده مردم در راهپيمايی‌ها را خط بطلان ديگری بر دسيسه دشمنان انقلاب و عوامل کج‌انديش آنها عنوان کرد و اظهار داشت: در انتخابات ۲۲ خرداد نيز بار ديگر شاهد پيروزی ملت ايران در صحنه ديگری از حضور مردم خواهيم بود.





















Copyright: gooya.com 2016