دوشنبه 31 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: بهره‌گيری از مساله هسته‌ای برای تبليغات و مصارف داخلی، مشکل‌آفرين است، ايلنا

بايد اميدوار باشيم که دولت به دور از ماجراجويی، جامعه بين‌الملل را در اين تصميم همراهی کند. همچنين موضوع هسته‌ای نبايد به مسئله‌ای برای مصرف داخلی بدل شود که برای بهره‌گيری در برخی تبليغات از آن استفاده شود.


مسئله پيشرفت تکنولوژی هسته‌ای در سطح دنيا به تدريج از مسئله حرکت به سمت توليد سلاح‌های هسته‌ای در حال جدا شدن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهندس ميرحسين موسوی با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ايلنا گفت: الان بيشترين نگرانی‌ها درباره مسئله هسته‌ای، مربوط به توليد سلاح‌های هسته‌ای است که نوشته‌ها و اظهارنظرهای غربی‌ها بر آن تاکيد دارد. بحث تعليق و تحريم‌ها هم در اين خصوص بوده، ولی هم اکنون اميدواری‌هايی در مورد تغيير نگرشی فضای بين‌المللی ايجاد شده است.
وی درباره ميزان تاثير انتخابات آتی در تصميم‌گيری‌های کشورهای غربی در مورد مساله هسته‌ای گفت: البته رفتن و آمدن دولت‌ها، در تصميمات آنها تاثير می‌گذارد، ولی به طور کلی جامعه جهانی به سمت کنار آمدن با موضوع دستيابی ايران به تکنولوژی هسته‌ای و کاهش تنش‌ها حرکت می‌کند.
ميرحسين موسوی درباره نحوه تعامل و برخورد دولت در خصوص مساله هسته‌ای افزود: بايد اميدوار باشيم که دولت به دور از ماجراجويی، جامعه بين‌الملل را در اين تصميم همراهی کند. همچنين موضوع هسته‌ای نبايد به مسئله‌ای برای مصرف داخلی بدل شود که برای بهره‌گيری در برخی تبليغات از آن استفاده شود. اين موضوع ضايعاتی نيز برايمان به همراه داشته است.
وی در پايان تاکيد کرد: با حرکت به سمت عدم بهره‌برداری تبليغاتی و جلوگيری از شيوع تفکر حرکت به سمت توليد سلاح هسته‌ای در جامعه بين‌المللی، می‌توانيم مشکلات پيش‌رو را برطرف کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016